سهمیه اساتید و دانشجویان بسیجی ایلام در دیدار با روحانی تنها ۱۰ نفر است

در پی دیدار رئیس جمهور با منتخبان استان ایلام، سهمیه اساتید و دانشجویان بسیجی ۳۷ دانشگاه در ایلام تنها ۱۰ نفر اعلام شده است.

سهمیه اساتید و دانشجویان بسیجی ایلام در دیدار با روحانی تنها ۱۰ نفر است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو از ایلام، رئیس جمهور دولت تدبیر و امید، ایلام را به عنوان چهارمین مقصد سفرهای استانی خود انتخاب کرد.
حضور آقای روحانی در ایلام صرفاً به عنوان یک سفر تلقی می‌شود، سفری که هیچ دستاوردی برای این استان نخواهد داشت، زیرا در لیست برنامه‌های ایشان نامی از افتتاح، کلنگ زنی واحدهای عمرانی، زیرساختی، تجاری و حتی بازدید از پروژه‌های استانی دیده نمی‌شود.
بر اساس این گزارش بنا بر در خواست‌های مکرر نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان استان در مجلس خبرگان رهبری و مطالبه مردم مبنی بر «اعلام مهران به عنوان منطقه آزاد» با این درخواست موافقت نشد و رسیدگی به این امر به سنوات آتی موکول شد.
دیدار با مردم در ورزشگاه تختی، دیدار با منتخبان استان، شرکت در همایش توسعه و سرمایه گذاری و حضور در شورای اداری ایلام از برنامه های سفر آقای روحانی در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ می باشد.
۳۰۰ نفر از منتخبان استان، امروز در سالن آمفی تئاتر سازمان فنی و حرفه‌ای ایلام با رئیس‌جمهور دیدار خواهند کرد که از میان جمع مذکور تنها ۱۰ نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاه اجازه حضور دریافت کرده اند و چهار نفر به عنوان نماینده صنف بازاریان، جامعه دانشگاهی، روحانیون و قشر کارمند به بیان نظرات، مشکلات و مطالبات خود می‌پردازند.
رضا صحرایی، رئیس دانشگاه ایلام سخنگوی جامعه دانشگاهیان استان ایلام است.

 

نکته قابل توجه این است که این دیدارهای گزینشی توسط چه کسی و با کدام توجیه عقلانی صورت می‌گیرد و باید دید این همه گزینش در دیدارها به نفع چه کسی خواهد بود؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه