بسیج رسانه ‘ فرهنگ عاشورایی ‘ از نگاه عکس را دایر کرد

بسیج رسانه همزمان با دهه اول ماه محرم نمایشگاه گروهی عکس با عنوان ‘فرهنگ عاشورایی’ را در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) از امروز (شنبه ) رشت دایر کرده است.

بسیج رسانه ‘ فرهنگ عاشورایی ‘ از نگاه عکس را دایر کرد

به گزارشهشت دی،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان حاکیست؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت با اشاره به لزوم جریان‌سازی و اهمیت ترویج و ترجمان فرهنگ عاشورایی گفت: نمایشگاه گروهی عکس «فرهنگ عاشورایی» به همت بسیج هنرمندان گیلان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در ۲ نوبت صبح و عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار می شود.

محمد حسن پور افزود: این نمایشگاه شامل ٢۴ عکس با ابعاد ۵٠ در ٧٠ سانتیمتر به صورت سیاه و سفید و رنگی از ١٣ عکاس دایر شده است.

به گفته وی؛ این نمایشگاه فرصتی برای عرض ارادت به ساحت قدسی سرور شهیدان عالم از سوی هنرمندان و به تصویر کشیدن جلوه‌هایی ناب از عشق و دلدادگی به
حضرت ابا عبدالله است.
حسن پور تصریح کرد: فرزین احمدی ، معصوم آذرانی ، محمدحسن امینی ، مجتبی دولت دوست ، رضا رفیع زاده ، فرخ رنجبر ، نگین رنجبر ، رضا گلچین ، محمد گلچین ، مجتبی محمدی ، افشین میرزایی از استان گیلان و مهدی حسین خانلو و ناصر محمدی از استان زنجان عکاسان این نمایشگاه هستند.

نمایشگاه فرهنگ عاشورایی تا سی و یکم شهریورماه جاری ادامه دارد.

منبع: منجیل نیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه