کریمی چگونه ثبات فنی را به سپیدرود باز گرداند؟

کریمی در مدت کم حضورش در رشت تلاش زیادی کرد تا خط حمله تیمش را تقویت کند.از همین رو غلامی و شنانی را در آخرین ساعت های نقل و انتقالات جذب کرد.

کریمی چگونه ثبات فنی را به سپیدرود باز گرداند؟

به گزارش ۸دی، “سپیدرود مدل ۹۷ بالاخره پس از ۷ بازی موفق به کسب پیروزی شد آن هم برابر رقیب سنتی در زمین حریف در دیداری که حواشی اش از چند روز قبل از بازی آغاز شده بود.

کریمی وارث تیمی شده بود که از ۵ بازی ابتدایی لیگ از ۱۵ امتیاز ممکن تنها ۱ امتیاز کسب کرده بود و ۱۴ گل نیز دریافت کرده بود.

بدون شک در چنین شرایطی سر و سامان دادن به آشفتگی در فاز دفاعی ماموریت شماره یک کریمی در رشت محسوب می شد.کریمی در دربی گیلان از همان ترکیبی در خط دفاع استفاده کرد که در بازی برابر صنعت نفت استفاده کرده بود و جواب هم گرفته بود.تهی دست و شیخی سلیمانی در قلب دفاع سپیدرود تبدیل به زوجی شده اند که هفته به هفته بیشتر با هم اخت می شوند.همچنین قربان زاده این روزها پست دفاع راست سپیدرود را از حسین کعبی گرفته است و در جناح چپ خط دفاع سپیدرود نیز امین جوادی مقدم در دو بازی گذشته نمره قبولی گرفته است.

کریمی همچنین در مدت کم حضورش در رشت تلاش زیادی کرد تا خط حمله تیمش را تقویت کند.از همین رو محمد غلامی و حسین شنانی را در آخرین ساعت های نقل و انتقالات تابستانی جذب کرد. سپیدرود در مصاف با ملوان موقعیت های گل پر شمار ایجاد نکرد با این حال بازی روز جمعه گذشته سپیدرود برابر ملوان یک تفاوت عمده با ۶ بازی گذشته سرخ های رشت داشت.بازگشت غلامی به ترکیب سپیدرود وزن نوک حمله این تیم را بالاتر برده و تک گل پیروزی بخش سرخ ها در دربی نیز روی تیز هوشی محمد غلامی به ثمر رسید.

سپیدرود مدل ۹۷ اما راه دشواری برای بقا در لیگ برتر پیش رو دارد با این حال بازگشت کریمی به رشت علاوه بر آنکه شکاف میان سکوها و مستطیل سبز را از بین برد در دو بازی گذشته ثبات را به فاز دفاعی سپیدرود بازگرداند و خرید های دقیقه نودی کریمی در بازار نقل و انتقالات با هدف تقویت فاز هجومی نیز مثبت به نظر می رسد.برآیند همه این موارد نوعی خوشبینی را برای رشتی ها در ادامه فصل فوتبالی پر فراز و نشیب ۹۷-۹۸ به وجود آورده است.

منبع: دی اسپورت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه