ظرفیت تخلیه و بارگیری بندرانزلی به ۱۴ میلیون تن می‌رسد

​مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: با توسعه و تکمیل پروژه‌های در دست اجرا ظرفیت بندرانزلی به ۱۴ میلیون تن در سال خواهد رسید و تمام زیرساخت‌های لازم و استاندارد برای یک مجتمع بندری مدرن فراهم می‌شود.

ظرفیت تخلیه و بارگیری بندرانزلی به ۱۴ میلیون تن می‌رسد

به گزارش هشت دی،حسین چراغی در بازدید از روند اجرای و پیشرفت پروژه‌های عمرانی استان گیلان اظهار کرد: برای اولین بار با ابتکار عمل جدیدی در نیمه اول سال جاری، اجرای همزمان ۱۴ پروژه‌های عمرانی با تاکید بر کیفی سازی زیرساخت‌های دریایی و بندری آغاز شد.

وی افزود: جذب به موقع اعتبارات سرمایه ای با توجه به بارندگی‌های طولانی مدت در استان گیلان و تاخیر در اتمام پروژه‌ها مستلزم ورزیدگی در انجام برگزاری تشریفات مناقصه و انتخاب مناسب است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان خاطرنشان کرد: با ابتکار عمل جدیدی از فرصت‌های کم باران نیمه اول سال جاری در انعقاد قراردادها با انتخاب مشاوران و پیمانکاران متخصص و با تجربه درخشان استفاده کرده و اجرای همزمان ۱۴ پروژه‌های عمرانی را با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال براساس تقویم عملیات عمرانی در دست اجرا داریم.

چراغی، در زمینه توسعه زیرساخت‌های دریایی و بندری در بندرانزلی تصریح کرد: با توسعه و تکمیل پروژه‌های در دست اجرا ظرفیت بندرانزلی به ۱۴ میلیون تن در سال خواهد رسید و تمام زیرساخت‌های لازم و استاندارد برای یک مجتمع بندری مدرن فراهم می‌شود و به تبع آن با ارتقای توان عملیات تخلیه و بارگیری و استاندارد سازی زیرساخت‌ها بستر و فضای جدید برای رونق و افزایش سرمایه گزاری توسط بخش خصوصی فراهم می شود.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه