برگزاری جشنواره مالک اشتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه / روابط عمومی کل سپاه موفق‌ترین رده

هشتمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه برگزار شد و “روابط عمومی کل سپاه “به عنوان موفق‌ترین رده برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفت.

برگزاری جشنواره مالک اشتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه / روابط عمومی کل سپاه موفق‌ترین رده

به گزارش هشت دی، هشتمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه با هدف شناسایی، معرفی و تقدیر از فرماندهان، مسئولین و مدیران برتر حوزه نمایندگی با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، اعضای هیئت رئیسه نمایندگی، معاونین و جمعی از فرماندهان و مدیران برگزیده در سپاه های استانی‌، نیروها و رده‌های همتراز، در جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) در شهر مقدس قم برگزار شد.

در این مراسم ، با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، تعدادی از معاونت ها ، مدیران و رده های برتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه تقدیر شدند.

بنابر این گزارش ، در هشتمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مجموعه نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه به عنوان رده نمایندگی، نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد و سپاه انصارالحسین استان همدان به عنوان برترین سپاه های استانی، سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان، موفق‌ترین فرمانده در پشتیبانی از ماموریت‌های نمایندگی و دفتر تأیید محتوا و محصولات فرهنگی عنوان موفق‌ترین کارگروه تخصصی اشراف را از آن خود کردند.

در هشتمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بر اساس گزارش اشراف سال ۱۳۹۶ و ارزیابی های به عمل آمده ” روابط عمومی کل سپاه” به عنوان موفق ترین رده در سطح معاونت‌ها و دفاتر نمایندگی ولی فقیه برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفت.

سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدعلی مرادخانی دبیر اشراف نمایندگی ولی فقیه در سپاه در این مراسم با ارائه گزارشی از فرایند ارزیابی و نحوه تعیین برگزیدگان اظهار کرد: رشد فرماندهان و مسئولان رده ها در جهت تحقق مدیریت عملکرد و مدیریت راهبرد، معرفی رده های موفق تر به منظور معرفی الگو برای حرکت انقلابی و جهادی تر دیگر رده ها و تحقق شایسته سالاری با تقدیر از برگزیدگان و ایجاد زمینه بروز خلاقیتها برای ایجاد تحول سازنده و پیش برنده از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره مالک اشتر است.

منبع: میزان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه