مدیریت فرهنگی استان دست و پایش را گم کرده است و دست به ناهنجاری های فرهنگی می زند

آقازاده گفت: تیمی که الان در حال مدیریت امور فرهنگی استان است گویا دست و پایش را گم کرده و دست به یکسری ناهنجاری های فرهنگی می زند که در خور شان انقلاب ما نیست .پرداختن با بصیرت به این موضوع برای نیروهای ارزشی بسیار اهمیت دارد.

مدیریت فرهنگی استان دست و پایش را گم کرده است و دست به ناهنجاری های فرهنگی می زند

به گزارش ۸دی نیوز، درآستانه تحولات نیروهای سیاسی داخل کشور ونیز آگاهی از نظرات نیروهای ارزشی و اثرگذار  استان پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل توفیق یافت تا درخدمت یکی ازپاسداران و  فرماندهان دلاور دوران دفاع مقدس  و نماینده دوره هشتم مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی باشد.

سردار سیدعلی آقازاده طی بازدیدی از تحریریه احرارگیل در گپ و گفتی صمیمی مهم ترین رخدادهای کشور و استان را مورد بررسی قرارداد که بدون «روتوش رسانه ای»  به محضر مبارک شما عزیزان تقدیم می شود.

 نقش گروههای ارزشی در مواجهه با تحولات

…. به هر حال آمدم که زیارت بکنم شما را وهم عرض خسته نباشید گفته باشم به تک تک  شماها ، خب برای اینکه بدانیم نقش گروههای ارزشی در مواجهه با تحولاتی که در سطح کشور( تحولات سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی) داره اتفاق می افتد چی هست خب این بر می گردد به شرح وظایف و تکلیف نیرو های ارزشی در تمام طول انقلاب اسلامی، نیرو های ارزشی هیچگاه نسبت به سرنوشت انقلاب و مسیر زلالی که انقلاب طی می کند نباید بی تفاوت باشند. باید مدام در صحنه حضور داشته باشد .

ممکن است ما مشکلاتی داشته باشیم چه از نوع تهدید و چه از نوع فرصت، ولی هیچگاه تکلیف از نیروهای ارزشی و ولایی ساقط نمی شود امروز ما در شرایط حساسی قرار داریم

متاسفانه بدلیل شرایطی که هم دوستان نا آگاه برای ما در سطح محیط اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی ایجاد کردند و هم تهدیدات حقوق بشری و تسلیحاتی که علیه ما دشمنان مطرح می کنند شرایط مان حساس تر از گذشته است.

 ضرورت حفظ انسجام نیروهای انقلاب

امروز ما به تمام معنا در برابر یک تهاجم همه جانبه داخلی و خارجی قرار داریم.  بنابراین تکلیف ما این است که اولا انسجام داخلی خودمان را حفظ بکنیم . نیروهای انقلاب با اینکه اختلاف سلیقه هایی را در یکسری مسائل دارند اما بایستی باهم باشیم و بیشترین ارتباط و اتحاد عمل را داشته باشیم و نسبت به مصادیق نارسایی هایی که در جامعه ما وجود دارد باید با توجه به دانش مان آن مصادیق را کالبد شکافی بکنیم

بدلیل بعضی از ضعف های مدیریت اجرایی (مدیریت اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی) که داشتیم  شرایط برای جولان نیروهایی در داخل فراهم شده که دوست انقلاب نیستند حداقل اینها تا الان نه تنها همراهی ملموسی از انقلاب نکردند بلکه در یک فرصت طلبی آمدند و برخی مسندها را گرفتند.

 ما با چالش های جدی تری در حال مواجهه هستیم، ما به لحاظ فرهنگی هنوز با بحران مدیریت مواجه هستیم . تیمی که الان در حال مدیریت امور فرهنگی استان است  گویا دست و پایش را گم کرده و دست به یکسری ناهنجاری های فرهنگی می زند که در خور شان انقلاب ما نیست .پرداختن با بصیرت به این موضوع برای نیروهای ارزشی بسیار اهمیت دارد.

 در رابطه با مسائل اجتماعی  هم به همین شکل، هرگاه  مدیران از معیار های ارزشی، از معیارهای اصلی نظام زاویه گرفتند این امر واگرایی در سطوح مختلف را بهمراه داشت .

ببینید ، به نفع انقلاب ما نیست بعضی این ادبیاتی که درباره قومیت ها زده می شود . تحرکات واظهارات ناقصی که توسط افراد نا آگاه در داخل کشور ما صورت می گیرد اینها نکاتی است که باید ما نسبت به این واگرایی ها حساس باشیم و پای کار باشیم. نباید بی جهت و بی جا برای نظام ما هزینه ایجاد کرد.

گیلان امروز آسیب پذیرتر از دیروز است.

متاسفانه بدلیل ضعف های ریشه داری که در بعضی از بخش های فرهنگی ، اجتماعی در گیلان ما وجود دارد ، گیلان را  امروز به نظرم آسیب پذیر تر از گذشته کرده است.

گیلان بدلیل اینکه در آن تنوع فرهنگی بی شماری وجود دارد معمولاً جولانگاه نیروهای سیاسی بوده است و این فعالیت ها هم  همچنان ادامه دارد.

متاسفانه در استان زمینه پذیرش و پذیرایی از کسانی که امتحان خوبی پس ندادند در تاریخ انقلاب و در جریان فتنه حضور داشتند و از نیرو های عملیاتی  فتنه ۸۸ بودند فراهم شده است.

هرگاه نظام در اوج تحرک و پویایی خودش بود، اینها سنگ اندازی کردند در مسیر انقلاب و نمونه بارز آن اصلاح طلبان افراطی را ببینیم ، اینها همیشه در استان گیلان دست به ناهنجاری زدند.

سعی کردند در نهاد ها و سازمانهای اجرایی نیرو های ورودی داشته باشند متاسفانه بدلیل اینکه ما یک راهبرد دقیق و مطمنی همراه با بصیرت در استان نداشتیم اینها توانستند از این فرصت ها استفاده بکنند و این زمینه دارد بیش از حد برایشان فراهم می شود ، قدرت مانور شان در استان در حال افزایش است و تحرکاتی که انجام می دهند رو به افزایش است.

بزرگترین چالش امروز گیلان سکوت توام با موافقت بزرگان معنوی استان است

آنچه که الان در استان گیلان متاسفانه بعنوان یک آسیب وجود دارد و چالشی بزرگ است آن سکوت و چه بسا موافقت متصدیان فرهنگی و بزرگان معنوی استان است که آنها سنگر بانان عرصه فرهنگ و دفاع از ارزشهای اسلامی و معیار های ولایی و ارزشی هستند آنها باید پای کار باشند و مدام امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند تذکر بدهند.

متاسفانه سکوت بهمراه موافقت این جمعیت باعث شده که ما جسارت نیروهای دگر اندیش را در فعالیت های استانی بیشتر ببینیم و این یک خسارت بسیار بزرگی است.

در همین راستا عرض کنم که نیرو های ارزشی بایستی بسیار حساس باشند با بصیرت با سیاست و با تدبیر ارزشمند خودشان بتوانند در مقابل این بخش از نارسایی فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی و ناملایمات در استان حضوری آگاهانه داشته باشند .

بله ، بدلیل برخی عملکرد های بد در گذشته  بود که باعث شد یک جریان فکری مثل اصلاح طلبان و نیرو های لیبرال و نیرو های دنیا طلب و منفعت طلب  که مردم اینها را خوب از صحنه خارج کرده بودند دوباره وارد صحنه بشوند و امروزه جامعه را جولانگاه فعالیت های خودشان قرار بدهند.

البته  این جریان دنیا طلب و جاه طلب و منفعت طلب  فقط بدنبال  مسائل سیاسی درگیلان نیستند اینها در جهت قبضه قدرت و ثروت گیلان هستند.

در دولت گذشته اینها آمدند راحت نفوذ کردند و منافع خوشان را حفظ کردند و با تغییر رنگ توانستند از خیلی از نیرو های ارزشی هم جلوتر باشند و خیلی از آنها با ارزش تر هم باشند !

بنابراین چنین افرادی می توانند در هر شرایطی خودشان را به همان رنگ در آورند و به حیاط سیاسی، انحرافی خودشان ادامه دهند.

اصلاح طلبان برای مجلس دهم سازماندهی کرده اند!

چنانچه بعضی از مسئولین و از مشاوران رئیس جمهور هم مطرح می شود که ما بدنبال تصرف مجلس دهم هستیم و باید مجلس را بگیریم و فضای جامعه هم به نفع ما هست و مجلس را خواهیم گرفت نشان می دهد که خیلی در حال سازماندهی هستند .

آنها در سازماندهی ها، هم تجربه دارند و هم انگیزه دارند. درگیلان هم می بینیم،که مورد سکوت و چه بسا حمایت معنوی خیلی ها قرار گرفتند و به راحتی در فضایی که برایشان فراهم شده فعالیتهای همایشی ، سیاسی ، تشکیلاتی خودشات شدت ببخشند و این فعالیت را مضاعف بکنند

برای انتخابات مجلس اینها برنامه ریزی عملیاتی کردند حالا چه با پولها و حمایت های دولت باشد ، بیت المال باشد ، (برایشان فرقی نمی کند) چه به روش های دیگری که در سالهای گذشته الحمدالله هزار میلیاردی ، چند هزار میلیاردی پول بدست آوردند. مملکت وقتی دست آنها بوده با پولهایی که از قبل بدست آورده بودند و توانستند بیت المال را خوب چپاول بکنند .

و هم اینکه ارتباطات خوبی با خارج دارند، چه به لحاظ پشتیبانی ، به لحاظ سیاسی ، تبلیغاتی و ان قرارگاه های مشترکی که دارند راحت می توانند این بخش را در ایران مستقر کنند

بخصوص آن نیرو های افراطی که به آن طرف وصل هستند بتوانند امکانات و زمینه مورد نیاز را مجلس بعدی و برای تصرف مجلس بعدی فراهم بکنند .البته الحمدالله مردم ما آنها را می شناسند و شناختند قکر نمی کنیم خیلی لقمه نرمی باشد که در گلویشان  فروبرود ، ما مجلسی از نیرو های ارزشی خواهیم داشت .

نیرو های ارزشی باهم هستند، در مجموع اگر روی مصادیق حرف داشته باشند ولی رویکردشان به نیرو های مومن و در کوچکترین ، در سریعترین شرایط اینها در مصداق هم به وحدت برسند ، این اصلا اصل وحدت در جامعه ما است

الحمد الله ما در مجموع نیرو های ارزشی فراوانی داریم این توان هم در نیرو های ما هست و ما به اصطلاح توانمندی نقد را نباید نسیه بکنیم بیاییم عوامل تجزیه کننده نیرو های خودی را شناسایی بکنیم و مشورت و تبادل نظر داشته باشیم ، انشاءالله به وحدت تصمیم برسیم به وحدت نظر که رسیدیم ، انشاءالله بتونیم در جامعه نقش تعیین کننده خودمان را داشته باشیم .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
واقفی
خواهشا شما در مورد بچه جزب اللهی ها صحبت نکن که[...].شما که تو راس بودین برا استان و رشت چیکار کردین که الان مدعی هستین؟ حیف که انتشار نمیدن این نظرو ولی شما و[...] هم هیچ [...] نکردین تو این چند سال که امور دستتون بود
در حاشیه