رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان:

مرکز کنترل MCMC اورژانس در رشت آغاز به کار کرد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: مرکز کنترل MCMC به منظور کنترل اتاق‌های ICU تمامی بیمارستان‌های شهر رشت امسال شروع به کار کرد.

مرکز کنترل MCMC اورژانس در رشت آغاز به کار کرد

به گزارش ۸دی، پیمان اسدی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه رشت در مصلی امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: اورژانس ۱۱۵ پس از حادثه تخریب سقف فرودگاه مهرآباد در سال ۵۲ ایجاد شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با بیان اینکه نخستین پایگاه‌های اورژانس در شهرهای رشت، رودبار و منجیل تشکیل شده است گفت: طی دوسال اخیر ناوگان خودرویی اورژانس گیلان به طور کامل نوسازی شده است.

اسدی با اعلام اینکه ۶۲ پایگاه اورژانس در استان گیلان مشغول خدمت‌رسانی است ابراز داشت: اجرای طرح امداد نوروزی، طرح امداد تابستانی، طرح امداد ساحلی و حضور در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) از جمله برنامه‌های اورژانس است.

وی با اشاره به حضور فعال اورژانس گیلان در مرز مهران در ایام اربعین حسینی خاطرنشان کرد: در سال ۹۶ بالغ بر ۸۴ هزار ماموریت اورژانسی در گیلان انجام شده که نسبت به سال ۹۵ حدود ۱۶ درصد رشد داشته است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با اشاره به برپایی کمپ‌های سلامت در ورودی شهرهای گیلان در ایام نوروز افزود: امسال ۲۵ هزار و ۲۵۳ عملیات اورژانس در ایام تابستان و در قالب طرح امداد تابستانی انجام شده است.

اسدی با بیان اینکه امسال هیچ فردی در مناطق طرح سالم‌سازی دریا در استان گیلان غرق نشده است تصریح کرد: تمامی افراد غرق شده خارج از منطقه سالم‌سازی بودند.

وی با اعلام اینکه تمامی خودروهای اورژانس گیلان به GPS مجهز هستند اظهار داشت: مرکز کنترل MCMC به منظور کنترل اتاق‌های ICU تمامی بیمارستان‌های شهر رشت امسال شروع به کار کرد.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه