وظیفه داریم فضاهای خوب و سالمی برای تفریح مردم فراهم کنیم

استاندار گیلان از طرح های توسعه فضای سبز رشت در پارک چمارسرا بازدید کرد.

وظیفه داریم فضاهای خوب و سالمی برای تفریح مردم فراهم کنیم

به گزارش ۸دی نیوز، دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان از طرح های توسعه فضای سبز رشت در پارک چمارسرا بازدید کرد. دراین بازدید که معاون هماهنگی امور عمرانی ، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر رشت و مدیرکل منابع طبیعی نیز حضور داشتند با تأکید براینکه سرانه فضای سبز رشت نسبت به بعضی از شهرهای دیگر پایین است  گفت : با بهره برداری از پارک چمارسرا در آینده نزدیک بخشی از کمبودسرانه فضای رشت جبران خواهد شد.

jpg1220

وی با تأکید برحمایت استانداری از افزایش پارک ها و بوستان های رشت و فضای سبز مرکز استان گفت : شهرداری رشت با همکاری معاونت عمرانی نسبت به ساخت پارک ۴۰۰ هکتاری لاکان اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه وظیفه داریم فضاهای خوب و سالمی را فراهم کنیم که مردم به ویژه جوانان اوقات فراغت و سرگرمی خود را در آنجا سپری کنند، خاطر نشان کرد : اگر به بهبود فضای سبز رشت و شهرهای دیگر و زیبا سازی آنها اقدام کنیم بی شک در جذب گردشگر نیز موفق خواهیم بود.

استاندار گیلان خاطر نشان کرد : باید شرایط را برای توسعه گردشگری داخلی و حتی حضور گردشگران خارجی در استان داشته باشیم کهبخشی از ان مربوط به زیبا سازی شهری است.

گفتنی است پارک چمارسرای رشت در زمینی به مساحت ۷هکتار از ۲ سال گذشته در حال بهسازی است و با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان تاکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .
چشمه های طبیعی ، امکانات ورزشی ، فضای سبز ، سرویس بهداشتی ، کتابخانه و مرکز فرهنگی از حمله امکانات این پارک است.

 

jpg1224

jpg1226

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه