دلق پوش خبر داد:

تسهیل در امور اقتصادی و رفع موانع سرمایه گذاری با حضور وزیر صنعت در گیلان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: توانمندی و مشکلات حوزه صنفی و صنعتی گیلان با حضور وزیر صنعت بررسی می شود.

تسهیل در امور اقتصادی و رفع موانع سرمایه گذاری با حضور وزیر صنعت در گیلان

به گزارش ۸دی، فرهاد دلق پوش اعلام کرد: محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز پنجشنبه به منظور افتتاح واحد صنعتی تولید کننده انواع ورق‌های فشرده ملامینه و هایگلاس و همچنین نشست با فعالان عرصه اقتصادی به گیلان سفر می کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان حضور وزیر را فرصت مغتنمی برای اتخاذ راهکار برای توسعه موارد زیرساختی صنعتی و معدنی گیلان دانست و گفت: در این سفر علاوه بر بازدید از چند واحد صنعتی و افتتاح، جلسه ای به صورت اختصاصی نیز با تلاشگران عرصه اقتصادی با هدف تسهیل در امور اقتصادی و رفع موانع سرمایه گذاری، برگزار خواهد شد.

دلق پوش میزان اشتغالی آفرینی مستقیم واحد صنعتی مورد افتتاح در استان گیلان را ۴۰ نفر در فاز اول عنوان کرد و گفت: سرمایه گذاران این طرح تماما از بخش خصوصی هستند و همچنین با همت و تلاش بی‌وقفه خود و حمایت این وزارتخانه در حال راه اندازی واحد صنعتی دیگری با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد در استان هستند.

گفتنی است استان گیلان هم اکنون دارای بیش از ۳ هزار واحد صنعتی و ۱۰۲ هزار واحد صنفی و ۱۱۲ فقره معدن از ظرفیت های مطلوب اقتصادی جهت رشد همه جانبه برخوردار است.

منبع: ایلنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه