برپایی نمایشگاه آثار تجسمی هنرهای اسلامی در رشت + گزارش تصویری

نمایشگاه آثار تجسمی و خوشنویسی دانشجویان رشته هنر اسلامی دانشگاه پیام نور رشت در گالری خانه فرهنگ و هنر رشت برگزار شده است.

برپایی نمایشگاه آثار تجسمی هنرهای اسلامی در رشت + گزارش تصویری

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری ۸دی نیوز، این نمایشگاه با حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری رشت به منظور حمایت از دانشجویان هنر اسلامی دانشگاه پیام نور مرکز رشت، در رشته های خوشنویسی، تذهیب، معرق و مشبک، مینیاتور، نگارگری و عکاسی در معرض دید عموم قرار دارد.

دبیر انجمن علمی هنرهای اسلامی دانشگاه پیام نور رشت در گفتگو با خبرنگار ۸دی نیوز در همین ارتباط با اشاره به تنوع و دید وسیع اسلام نسبت به هنر و پیشرفت آن در جوامع اسلامی، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه نوعی خاص و ناب از هنر اسلامی بود که بدون شک برخواسته از معنا و مفاهیم عمیق اسلامی است.
رضا بیابانی برگزاری نمایشگاه هایی از این دست را فرصتی مطلوب برای پیشرفت دانشجو های هنرمند و به ویژه افراد علاقه مند به هنر و هنرهای اسلامی عنوان کرد و افزود: برگزاری نمایشگاه های دانشجویی در گالری های رسمی شهر علاوه بر اینکه از طیف مخاطبان متنوع و بیشتری برخوردار است، می تواند هنرمند دانشجو را در دایره محک مخاطبان خاص وعام قرار دهد، که این امر سبب ایجاد شوق به ادامه کار و پیشرفت دو چندان دانشجویان هنرمند می شود.
وی همچنین در پایان با تشکر از دکتر صادقی ریاست دانشگاه پیام نور رشت و مهندس عاطفی مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری رشت گفت: برگزاری این نمایشگاه گامی مثبت و  پیوندی مطلوب برای همکاری بیشتر دانشگاه پیام نور با سازمان فرهنگی و ورزش شهرداری رشت است.

لازم به ذکر است، این نمایشگاه به مدت ۶ روز از تاریخ ۱۳ الی ۱۸ اردیبهشت ماه صبح ها از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و عصر ها از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

honar (12)

honar (1)

honar (2)

honar (3)

honar (4)

honar (5)

honar (6)

honar (7)

honar (8)

honar (9)

honar (10)

honar (11)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه