ترامپ تحریم مداخله‌کنندگان در انتخابات را امضا کرد

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا فرمان اجرایی را امضا کرد تا به وسیله آن از ایالات متحده در مقابله مداخلی خارجی در انتخابات این کشور محافظت کند. این کار با فرایند اعمال تحریم بر کشورها و عواملی که به دنبال مداخله هستند، صورت می گیرد.

ترامپ تحریم مداخله‌کنندگان در انتخابات را امضا کرد

به گزارش هشت دی،جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا در این باره به خبرنگاران گفت: وزارت خارجه و وزارت خزانه داری درباره تحریم‌های مقتضی تصمیم گیری خواهند کرد.

تحریم‌ها شامل، مسدود کردن دارایی‌ها، محدود کردن دسترسی به نهادهای مالی آمریکا و ممانعت شهروندان آمریکایی از سرمایه گذاری در شرکت‌های مرتبط خواهد بود.

“دونالد ترامپ” تیرماه در اظهار نظری گفته بود “ولادمیر پوتین” به عنوان رئیس جمهور روسیه مسئول تلاش برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

اد رویس رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان و یکی از نمایندگان برجسته جمهوریخواه نیز مردادماه در گفتگویی با سی ان ان خواستار صداقت رئیس جمهوری آمریکا در صحبت با مردم پیرامون تهدیدات علیه انتخابات این کشور شده بود.

وی در این گفتگو گفت که ترامپ باید به این مسئله اشاره می‌کرد که شخص پوتین در این فرایند چه نقشی داشته است زیرا به اعتقاد رویس روسیه سالهاست که در انتخابات آمریکا مداخله کرده است.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه