انصاری: انتصاب افراد در مشاغل به دلیل ارث خانوادگی نیست

نظام اداری فقیر نیست که اگر عده‌ای در ۲-۳ سالی استخدام شده باشند به‌ناچار از آن‌ها استفاده شود

انصاری: انتصاب افراد در مشاغل به دلیل ارث خانوادگی نیست

به گزارش ۸دی،معاون رئیس‌جمهور گفت: نظام اداری ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر کارمند دارد و افراد با صلاحیت و توانمند را به کار می‌گیرد بنابراین نظام اداری آنقدر فقیر نیست که اگر عده‌ای در ۲-۳ سالی استخدام شده باشند به‌ناچار از آن‌ها استفاده شود.

جمشید انصاری درباره این سخن که «اگر بازنشسته‌ها از مناصب مدیریتی بروند، انتصاب در مناصب رانتی و سفارشی می‌شود و آقازاده‌ها سرکار می‌آیند»، به خبرآنلاین گفت: هر کس می تواند اظهارنظر کند بنابراین سیاسیون و مردم در حرف زدن آزادند، ما که نمی توانیم جلوی حرف مردم را بگیریم.

معاون رئیس جمهور اظهار کرد: انتصاب افراد در مشاغل اداری براساس یکسری معیارها و ضوابط انجام می شود، هیچ وقت به دلیل فامیلی و ارث خانوادگی این انتصاب ها صورت نمی گیرد.

جمشید انصاری

وی در پاسخ به کسانی که قانون منع به کارگیری بازنشستگان را بحران زا می دانند و معتقدند اگر بازنشسته‌ها بروند استخدام شده‌های دوره احمدی‌نژاد بر جایگاه های مدیریتی تکیه می زنند گفت: نظام اداری ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر کارمند دارد و آنها در مشاغل متعددی اعم از کارمند عادی، سرپرستی، مدیریت، مدیریت های میانی و عالی کار می کنند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی تأکید کرد: نظام اداری آن‌قدر از لحاظ نیروی انسانی فقیر نیست که مثلا اگر عده ای در ۲-۳ سالی استخدام شده باشند نظام اداری ناچار باشد از آن‌ها استفاده کند. نظام اداری افرادی را که صلاحیت و توانایی دارند به کار می‌گیرد و هیچ نگرانی از این جنبه‌ها احساس نمی‌شود.

۲۹۲۱۴

منبع: خبرآنلاین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه