رئیس سازمان بسیج سازندگی گیلان:

همت و تلاش ۲۰۰ گروه جهادی در رزمایش خدمت به اوج می رسد/ افزایش ۳۰درصدی تولیدات برنج با اجرای “طرح همگام باکشاورز”

رئیس سازمان بسیج سازندگی گیلان روز یکشنبه ۲۵ شهریور را اوج فعالیت های گروه های جهادی در راستای  رزمایش خدمت است، گفت: در این روز تمام شهرستان ها و نواحی ۱۸ گانه حتما گروه های جهادی اعزام خواهند داشت.

همت و تلاش ۲۰۰ گروه جهادی در رزمایش خدمت به اوج می رسد/ افزایش ۳۰درصدی تولیدات برنج با اجرای “طرح همگام باکشاورز”

به گزارش خبرنگار هشت دی، سرهنگ احمد ابراهیمی صبح امروز در نشست خبری رزمایش خدمت رسانی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) ۲، اظهار کرد: این رزمایش با هدف خدمت رسانی به مردم محروم از سال های قبل به دستور رهبر معظم انقلاب آغاز شد.

 

وی با بیان اینکه در این رزمایش بسیجیان در گروه های مختلف، خدمات بسیاری انجام دادند، گفت: در این رزمایش بنا است خدمات و عملکرد افراد در مناطق دور و حاشیه شهر به صورت بسیجی وار و جهادی به نمایش گذاشته شود.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی گیلان با اشاره به اینکه از روز ۹ شهریور این کار در سطح استان آغاز شده است، بیان کرد: از ۲۰۰ گروه سهمیه استان گیلان تا به امروز ۱۳۴ گروه اعزام شده که یک هزار و ۱۷۶ نفر برادر و ۵۲۶ نفر از خواهران بودند.

 

ابراهیمی با بیان اینکه خدمات رسانی ها شامل عرصه های مرمت، تعمیر مساجد، ویزیت رایگان، مشاوره حقوقی در نماز جمعه، رنگ آمیزی مدارس و برگزاری شیفت ایثار می شود، افزود: اکران فیلم در مناطق محروم، آبرسانی و حضور در کنار مردم بخشی دیگر از این خدمات رزمایش است.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی گیلان روز یکشنبه ۲۵ شهریور را اوج این رزمایش خواند و اذعان کرد: روز یکشنبه ۲۵ شهریور تمام شهرستان و نواحی ۱۸ گانه حتما گروه های جهادی اعزام خواهند داشت.

 

ابراهیمی با بیان اینکه خدمات سازمان بسیج سازندگی از سال ۸۸ تا ۹۶ توسط گروه های جهادی در ۵۲۵۲ پروژه در بخش عمرانی اجرا شده است، گفت: مهم ترین و شاخص ترین این کارها ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن برای محرومین است.

 

وی با اشاره به ساخت ۱۰۰۰ واحد دیگر برای محرومین که ۲۰۰ واحد در فاز اول شروع شده است، بیان کرد: واحد های سازندگی دیگری نیز در حوزه ها و پایگاه ها به صورت خودجوش با کمک خیرین انجام شده است.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی گیلان در مبحث اشتغالزایی، تصریح کرد: از سال ۹۲ تا ۹۶ برای ۵۲۳۶ نفر اشتغالزایی انجام شده است.

 

ابراهیمی با اشاره به بخش کشاورزی که سازمان بسیج مهندسی کشاورزی با هماهنگی بسیج سازندگی طرح “همگام با کشاورز” را برپا کرده است اذعان‌کرد: هدف این طرح افزایش۳۰ درصدی تولیدات برنج و به خودکفایی رسیدن است.

 

وی با بیان اینکه ۵۹ سری جهیزیه به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان به نوعروسان اهدا شده است، گفت: باید ازدواج آسان و بدون اصراف را فرهنگ سازی کنیم.

 

ابراهیمی با اشاره به اینکه تمام ۱۴ قلم کالا برای جوانان از تولیدات ایرانی تهیه شده است، بیان کرد: با این کار در کنار کمک به جوانان به کارگران ایرانی کمک شده تا بتوانیم به اقتصاد مقاومتی برسیم.

 

وی ضمن تشکر از تمام بسیجیان جهادی که فی سبیل الله در این راه هستند، تاکید کرد: همه این کارها تقدیم مردم مناطق محروم می شود.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی گیلان با اشاره به راه اندازی مجمع خیرین در سراسر شهرستان ها و مراکز استان، گفت: عرصه ها شناسایی شده و برای هر نوع کاری به تمایل شخص خیر وجود دارد که به طور مستقیم به پروژه معرفیی می شوند و در جریان امور قرار می گیرند.

 

وی در پایان افزود: تمام این فعالیت ها و خدمت رسانی ها هدیه رهبر معظم انقلاب به مردم عزیز کشور است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه