رییس شورای عالی قشر بسیج کارگری گیلان در گفتگو با 8دی:

برپایی “شیفت ایثار” با فعالیت داوطلبانه ۴۸۰ کارگر گیلانی/ حمایت از کالای ایرانی و تحقق اقتصاد مقاومتی از اهداف ما است

رییس شورای عالی قشر بسیج کارگری گیلان با اشاره به برپایی “شیفت ایثار” با فعالیت داوطلبانه ۴۸۰ کارگر گیلانی، گفت: هدف از این شیفت تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

برپایی “شیفت ایثار” با فعالیت داوطلبانه ۴۸۰ کارگر گیلانی/ حمایت از کالای ایرانی و تحقق اقتصاد مقاومتی از اهداف ما است

محمد رسول سماک چی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با اشاره به اجرای “شیفت ایثار” در کارخانه ها و واحدهای تولیدی گیلان، اظهار کرد: بسیج کارگری کشور از ۲۰ تا ۲۴ شهریور ماه “شیفت ایثار” را توسط کارگران بسیجی بر پا می کنند و کارگران در محل کارشان یک شیفت را رایگان فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه داوطلبان و بسیجیان کارگر در کارخانجات ما خودشان تقبل کردند چند ساعتی رایگان این شیفت را فعالیت داشته باشند، افزود: بعضی ها هم گفتند ما یک شیفت می مانیم و پولی از کارفرما دریافت نمی کنیم.

رییس شورای عالی قشر بسیج کارگری گیلان با تأکید بر اینکه شیفت ایثار کارگران بسیجی در ۲۰ کارخانه در کل استان انجام می شود، تصریح کرد: از این مجموع تعداد هشت کارخانه در رشت قرار دارد و کارخانه دخانیات خارج از شهر صنعتی رشت و هفت کارخانه هم داخل شهر صنعتی این کار را انجام می دهند .

سماک باشی با اشاره به اینکه در مجموع ۴۸۰ کارگر بسیجی گیلان این “شیفت ایثار” را برپا نگه می دارند، اضافه کرد: این ها کارخانجات بزرگی هستند و کارگرانشان داوطلبانه این کار را انجام می دهند.

رییس شورای عالی قشر بسیج کارگری گیلان با بیان اینکه هدف از این شیفت تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و تحقق اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: کارگران با این کار ارزشمندانه می خواهند بگویند ما در این جنگ اقتصادی با وجود وضع نامناسب کارگران این ایثار را انجام می دهیم و در این شرایط بد معیشتی ایثارگرانه در جهت تقویت اقتصاد مازاد کار می کنیم و پولی دریافت نکنیم..

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه