پروانه معصومی در گفتگو با 8دی:

بسیجیان در راستای محرومیت زدایی جاهایی رفته اند که هیچ کس پایش را آنجا نگذاشته/ صد در صد از اردوهای جهادی حمایت می کنم

بازیگر سینما و تلویزیون، گفت: بنده بسیج را همیشه تحسین کرده ام برای اینکه بسیجیان جاهایی رفتند و کارهایی کردند که هیچ کس پایش را در این محل ها نگذاشته است به دور از اینگه بگویند ما داریم این کار را می کنیم.

بسیجیان در راستای محرومیت زدایی جاهایی رفته اند که هیچ کس پایش را آنجا نگذاشته/ صد در صد از اردوهای جهادی حمایت می کنم

پروانه معصومی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی، در واکنش به پرپایی رزمایش خدمت جهادگران بسیجی در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم کشور، اظهار کرد: مسلم است که اگر درست انجام بشود و به راه کج نرود مانند خیلی از کارهایی که شروع کردیم و هدفمان چیز دیگری بود اما از جای دیگر سر درآوردیم اگر درست انجام شود بنده هم دوست دارم و حمایت می کنم.

وی ادامه داد: بنده بسیج را همیشه تحسین کرده ام برای اینکه بسیجیان جاهایی رفتند و کارهایی کردند که هیچ کس پایش را در این محل ها نگذاشته است به دور از اینگه بگویند ما داریم این کار را می کنیم.

این بازیگر سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه شیوه کارشان این خیلی مهم است که بدون من، من کردن ها و فقط برای رضای خدا کارشان را انجام داده اند و من همیشه تحسین شان کرده ام.

معصومی با بیان اینکه صد در صد از این اردوهای جهادی حمایت می کنم، در پاسخ به این سؤال که ضرورت حمایت دولت از این حرکات چقدر است، گفت: حمایت دولت از اردوهای جهادی خیلی ضرورت دارد ولی این سؤال پیش می آید که آیا می تواند این حمایت ها را انجام دهد؟! این خیلی مهم است زیرا الان کارهایی که باید حمایت شود مانده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه