آماده‌باش پلیس در دهه اول محرم

فرمانده انتظامی تهران از آماده باش کامل پلیس پایتخت در دهه اول محرم خبر داد و گفت: پلیس در تمام هیأت‌ها، حسینیه‌ها،تکایا و مساجد همراه با عزاداران حسینی حضور فعال دارد و در صدد است با امنیت، آرامش و انضباط را برقرار سازد.

آماده‌باش پلیس در دهه اول محرم

به گزارش ۸دی، سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح رعد ۱۵ پلیس پیشگیری پایتخت در جمع خبرنگاران با تسلیت و تعزیت مناسبت فرا رسیدن عزاداری آقا ابا عبدالله الحسین به تمهیدات پلیس در خصوص ماه محرم پرداخت و اظهار داشت: از همین امروز بعد از ظهر که آغاز مراسم عزاداری‌های محرم را شاهد هستیم پلیس پایتخت در آماده باش کامل بوده و از ابتدا تا انتهای مراسم را در کنار مردم خواهد بود.

فرمانده انتظامی تهران تصریح کرد: بالغ بر ۵ هزار حسینیه، تکایا و مساجد در تهران بزرگ مراسم عزاداری امام حسین را برگزار خواهند کرد که پلیس و همچنین همیاران عاشورایی به عنوان نماینده پلیس در آنجا حضور خواهند داشت.

وی با تاکید بر این مطلب که پلیس پایتخت در دهه اول محرم به صورت آماده‌باش کامل خواهد بود، تاکید کرد: ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تلاش می‌کنند و در صدد هستند تا امنیت، انضباط و آرامش را برقرار سازند.

سردار رحیمی از مسئولان هیأت‌ها و خادمان مساجد و تکایا درخواست کرد که حتما با پلیس هماهنگی کامل داشته باشند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه