هافبک تیم سپیدرود:

کریمی بین بازیکنان تفاوت قائل نمی شود

هافبک تیم سپیدرود اعتقاد دارد علی‌ کریمی برای تیم و هواداران‌مان بزرگترین سورپرایز است.

کریمی بین بازیکنان تفاوت قائل نمی شود
به گزارش ۸دی، حسین ابراهیمی هافبک تیم سپیدرود در خصوص شرایط تیم و بازی در لیگ و جام حذفی با ما صحبت می‌کند.
* بازی حساسی در جام‌حذفی با ملوان دارید شهرآورد ال‌گیلانو را می‌برید؟
بازی ملوان و سپیدرود همیشه حساسیت خاصی دارد و نتیجه اش برای هوادارا ن. دو تیم خیلی حساس است، اما با تمام احترامی که برای تیم ملوان و هوادارانش قائل هستم، شرایط ما بهتر از حریف هم‌استانی است، از همین‌رو شانس‌مان را برای بردن بازی بزرگ خیلی زیاد می‌دانم و هواداران‌مان را خوشحال می‌کنیم.
* اما در لیگ خوب نتیجه نگرفتید، با این حال به تیم‌تان امیدواری؟!
بالاخره تیم ما تمریناتش را به دلیل شرایط نامشخصی که داشتیم، تنها چند روز قبل از لیگ شروع کرد به همین دلیل شرایط بدنی و آمادگی بازیکنان اصلاً خوب نبود ضمن اینکه مشکل مالی و… داشتیم که خیلی به ما ضربه زد، اما خوشحالم که با حضور علی کریمی مشکلات یکی‌یکی در حال حل شدن است.
* علی کریمی موفق می‌شود؟
علی‌آقا برای تیم ما و هواداران‌مان بزرگترین سورپرایز بود. ایشان فصل قبل با حمایت هواداران‌مان در سخت‌ترین شرایط مسئولیت تیم ما را گرفتند و تیم را حفظ کردند، اما خوشبختانه این بار زودتر از فصل قبل مسئولیت سپیدرود را پذیرفتند. این موضوع با وجود همه مشکلاتی که داریم، ما را خیلی به کسب نتایج بهتر و کسب رتبه‌ای آبرومندانه در جدول امیدوار کرده است.
* به نظر علی کریمی روی تو خیلی حساب کرده؟
علی‌آقا بین بازیکنان هیچ تفاوتی قائل نمی‌شود. در واقع هر بازیکنی که در تمرین بیشتر زحمت بکشد و آماده‌تر باشد، حتماً سرمربی تیم به او بازی می‌دهد.
* پنالتی‌زن اول سپیدرود تو هستی؟
من توانایی پنالتی زدن در سخت‌ترین شرایط را دارم. در لیگ امسال هم اگر علی‌آقا تصمیم بگیرند، حتماً پنالتی می‌زنم. خدا را شکر تا به حال پیش نیامده که پنالتی‌ام را خراب کنم. این بار هم قول می‌دهم اگر مسئولیت پنالتی زدن به من سپرده شود، با قدرت باز هم برای سپیدرود از روی نقطه پنالتی گل بزنم.
* در خط میانی عملکرد خوبی داشتی؟
در مورد عملکردم که باید کادر فنی تیم نظر بدهد، اما فکر می‌کنم وظایفم را در خط میانی به شکل خوبی انجام دادم.

منبع: خبرورزشی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه