رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری رشت:

نمایش‌های خیابانی پیاده‌راه رشت در محرم با رویکرد مذهبی است

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با اشاره به اجرای پروژه تئاتر دائمی خیابانی رشت و اجرای نمایش در راستای این برنامه گفت: نمایش های خیابانی در پیاده راه فرهنگی طی ماه محرم، با رویکرد مذهبی اجرا می شود.

نمایش‌های خیابانی پیاده‌راه رشت در محرم با رویکرد مذهبی است

به گزارش ۸دی، علیرضا حسنی در این رابطه اظهار کرد: برگزاری تعزیه در پیاده راه فرهنگی از دیگر برنامه هاست که در کنار اجرای نمایش های خیابانی به مناسبت ماه محرم برنامه ریزی شده است.
وی با اشاره به برنامه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برای پیشواز از ماه محرم اظهار داشت: این برنامه شامگاه یکشنبه با مشارکت هیات های مذهبی و با برگزاری مداحی و برنامه های مذهبی برگزار شد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه در این ایام با هیات ها مشارکت می کنیم، خاطرنشان کرد: با هیات ها در حد توان در زمینه هایی از جمله چاپ بنر و ایستگاه های صلواتی همکاری داریم.
وی برپایی حسینه شهدا در پیاده راه فرهنگی را از دیگر برنامه ها ذکر و اضافه کرد: این حسینه در تاسوعا و عاشورا با مشارکت هیات های مذهبی برای برگزاری نماز و میزبانی از این هیات ها برپا می شود.
به گفته حسنی ، سوگواره عاشورایی، برپایی تکیه هنرمندان و هیات شورا و شهرداری یک روز قبل از تاسوعا و عاشورای حسینی از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم است.
وی یادآور شد: تماشاخانه روباز سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت نیز در این ایام با رویکرد مذهبی به اجرای برنامه ها اقدام می کند.
فردا (سه شنبه) اولین روز ماه محرم است.
رشت حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه