تأکید ابوترابی بر تعامل دو قوه/جهانگیری: سؤالات نمایندگان را به رئیس‌جمهور منتقل می‌کنم

صفر نعیمی نماینده مردم آستارا گفت: نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه فراکسیون رهروان ولایت با اعضای کابینه دولت بر تعامل بیشتر دو قوه تأکید کرد و معاون اول رئیس‌جمهور نیز گفت که نقطه‌نظرات نمایندگان را به رئیس‌جمهور منتقل می‌کند.

تأکید ابوترابی بر تعامل دو قوه/جهانگیری: سؤالات نمایندگان را به رئیس‌جمهور منتقل می‌کنم

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، صفر نعیمی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه اعضای فراکسیون رهروان ولایت با تعدادی از اعضای هیأت دولت،‌گفت:‌ در این جلسه که بیش از ۱۵۰نفر از اعضای فراکسیون رهروان ولایت حضور داشتند در ساختمان مشروطه برگزار شد که در این جلسه معاون اول و معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور خارجه و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آن حضور داشتند.

وی افزود: در ابتدای جلسه رئیس فراکسیون رهروان ولایت توضیحاتی در ارتباط با مقدورات و معذورات، تعامل دو قوه با یکدیگر، مطالبات مردم از نمایندگان، تقویت فضای دوستانه قوای مجریه و مقننه که با حضور وزرا در مجلس ایجاد شده است ارائه کرد و در ادامه مطالبی را در مورد هدفمندی یارانه‌ها و آثار آن بر زندگی مردم مطرح کرد.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت اظهار داشت: در ادامه جلسه معاون اول رئیس‌جمهور در سخنان خود مطالبی را در مورد نقش مجلس در تصمیم‌گیری و اداره کشور و نیز افزایش تعاملات و همبستگی و شکل‌گیری گفت‌وگوهای همراه با تفاهم، تمرکز بر رفتارها و عملکردها ارائه کرد و نیز در ادامه به موضوعاتی همچون معوقات بانکی که به ۸۲هزار میلیارد تومان رسیده و … پرداخت.

نعیمی خاطرنشان کرد: در این جلسه محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی بر تعامل بیشتر بین قوای مجربیه و مقننه تأکید کرد و خواهان همبستگی بیشتر میان این دو قوه شد.

وی افزود: همچنین در این جلسه نمایندگان سؤالات و نقطه‌نظرات خود را در مورد مسائلی همچون بیکاری، تورم،‌ عدم ثبات اقتصادی و … مطرح کردند و وزرا نیز به این سؤالات نمایندگان پاسخ دادند.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت، وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سؤالات نمایندگان عنوان کرد که راه‌سازی روستایی به میزان سه هزار کیلومتر در برنامه کاری وزارت راه قرار دارد و راه‌آهن در اولویت کاری این وزارتخانه.

نعیمی خاطرنشان کرد: معاون اول رئیس‌جمهور در پایان این جلسه عنوان کرد که مطالب و نقطه‌نظرات مطرح شده توسط نمایندگان را جمع‌بندی و به رئیس‌جمهور منتقل خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه