مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان:

بهره مندی۱۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو گیلانی از خدمات کمیته امداد

در حال حاضر ۱۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد گیلان هستند.

بهره مندی۱۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو گیلانی از خدمات کمیته امداد
به گزارش ۸دی علیرضا محمدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان گفت: کمیته امداد استان گیلان ۱۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو را در مقاطع و سطوح مختلف تحصیلی تحت پوشش خود دارد که این افراد برای شروع سال تحصیلی جدید نیازمند کمک مردم و خیران هستند.

وی با اشاره به آغاز مرحله دوم جشن عاطفه‌ها از ۱۱ مهرماه در مدارس استان افزود: برای فراهم کردن و توزیع به موقع اقلام و وسایل مورد نیاز دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد

، این جشن ملی چند سالی است در ۲ مرحله قبل و بعد از آغاز سال تحصیلی جدید در کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان میزان بسته حمایتی برای هر دانش‌آموز تحت پوشش را حدود ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: کمیته امداد استان گیلان همه ساله کمک‌های نقدی را برای توزیع بین مددجویان در نظر می‌گیرد، اما برای کامل شدن بسته‌های حمایتی به کمک مردم و خیران نیکوکار، نیازمند است.

علیرضا محمدی با اشاره به اینکه هم اکنون ۲ هزار و ۱۴۰ دانش‌آموز در مناطق محروم استان تحت پوشش این نهاد حمایتی- امدادی هستند افزود: کمیته امداد گیلان برای هر مددجوی خود در مناطق محروم حدود ۱۷۰ هزار تومان و برای مددجویان مناطق غیرمحروم ۱۳۰ هزار تومان بسته حمایتی در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: سال گذشته با کمک مردم نیکوکار استان گیلان بیش از یک میلیارد و ۵۳۷ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری و سپس بین دانش‌آموزان تحت پوشش توزیع شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه