سرمربی تیم ملی کاراته نونهالان خبر داد

دعوت ۴۵ کاراته‌کا به تیم ملی کاراته نونهالان

سرمربی تیم ملی کاراته نونهالان ایران در جریان برگزاری تمرینات تیم ملی نونهالان کاراته در خانه کاراته شهرستان آستارا گفت: ۴۵ کاراته‌کا از ۱۷ استان مختلف کشور به اردوی تیم ملی نونهالان کاراته دعوت شده‌اند.

دعوت ۴۵ کاراته‌کا به تیم ملی کاراته نونهالان

به گزارش هشت دی، اکبر عبدلی پیش از ظهر امروز در جریان برگزاری تمرینات تیم ملی نونهالان کاراته ایران در خانه کاراته این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سومین مرحله از اردوی تیم ملی نونهالان کاراته ایران به میزبانی استان گیلان در شهرستان آستارا در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه پس از برگزاری این اردو، نونهالان ملی‌پوش عازم دومین دوره از لیگ کاراته وان کشوری در استان اردبیل می‌شوند گفت: ۴۵ کاراته‌کا از ۱۷ استان مختلف کشور به اردوی تیم ملی نونهالان کاراته دعوت شده‌اند.

سرمربی تیم ملی کاراته نونهالان ایران مقصد بعدی ملی‌پوشان نونهال کاراته‌کا را در ۲۳ و ۲۴ آذرماه سال جاری به ونیز ایتالیا دانست و افزود: رده سنی تیم ملی نونهالان کاراته ایران طوری طراحی‌شده که سال آینده باید در مسابقات آسیایی و جهانی حضورداشته باشند و از بین همین بازیکنان نفرات برتر و آماده به تیم ملی نوجوانان دعوت می‌شوند.

تیم ملی کاراته نونهالان ایران با هدف تمرین و آمادگی جهت حضور در دومین دوره از از لیگ کاراته وان کشوری در استان اردبیل از تاریخ ۱۵ شهریور تا ۱۸ شهریور در محل خانه کاراته شهرستان آستارا اردو زده است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه