با واگذاری تیم فوتبال گیلان مهر فومن؛

قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی فومنی‌ها ثبت شد

پس از واگذاری تیم فوتبال گیلان مهر فومن به مالک جدید، قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم در هیات فوتبال استان گیلان ثبت شد.

قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی فومنی‌ها ثبت شد

به گزارش هشت دی، تیم فوتبال گیلان مهر فومن پس از توافق با حسن صالح مالک سابق این باشگاه به حمیدرضا غلام حسنی واگذار شد، غلام حسنی با پرداخت یک‌صد میلیون تومان به شهرداری فومن و توافق با بازیکنان فصل گذشته این تیم، مالکیت باشگاه را در اختیار گرفته و اقدام به تعیین سرمربی جدید کرد.

گیلان مهری‌ها که مجدداً و تا اطلاع ثانوی با نام شهرداری فومن در لیگ دسته دوم شرکت می‌کنند در نخستین گام محمود شافعی را به‌عنوان سرمربی و مهرداد زهری را به‌عنوان سرپرست تیم انتخاب کردند و قرارداد این دو در هیات فوتبال استان گیلان ثبت شد.

ساسان باقرپور و داود نظرمحمدی دستیاران شافعی در لیگ دو هستند، این تیم قرارداد حسین آفرین زاد، شایان عاشورنژاد، محمد آزادطلب، حامد راست روان سعید دلاور را در هیات فوتبال استان گیلان ثبت کرده و پیش از آغاز دیدار هفته نخست خود مقابل پرسپولیس گناوه، قرارداد سایر بازیکنان مورد نیاز شافعی را نیز در هیات فوتبال استان گیلان ثبت می‌کنند.

غلام حسینی  از تشکیل کانون هواداران شهرداری فومن خبر داد و افزود: اولویت اصلی شهرداری فومن صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشورمان است و در این راه نیاز به همکاری مسئولان داریم.

وی با اشاره به تغییر نام تیم فوتبال شهرداری فومن گفت: قرارداد فومنی‌ها در حال حاضر با نام شهرداری فومن ثبت شود ولی به‌زودی نام این تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته دوم تغییر می‌کند.

مدیرعامل و مالک تیم فومنی در لیگ دسته دوم بابیان اینکه برخی سنگ‌اندازی‌هایی انجام داده‌اند تصریح کرد: این اقدامات تأثیری در عزم راسخمان برای ادامه فعالیت ندارد و به کمک مسئولان توانستیم موانع را کنار زده و به راه خود ادامه دهیم.

به گزارش فارس، تیم فوتبال شهرداری فومن در گروه ب رقابت‌های لیگ دسته دوم با تیم‌های صبای قم، شهرداری بندرعباس، پاس همدان، نیروی زمینی تهران، نفت و گاز گچساران، خیبر خرم‌آباد، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، استقلال رامشیر، جهاد نصر سیرجان، مس شهربابک، شهدای بابلسر و پرسپولیس گناوه هم‌گروه است.

نماینده فومنی‌ها در لیگ دسته دوم در نخستین دیدار خود در هفته اول این مسابقات روز یکشنبه هجدهم شهریورماه از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی فومن به مصاف پرسپولیس گناوه می‌رود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه