امام جمعه رشت:

خالی کردن پشت دولت راهکار حل مشکلات نیست/ همه جهان می‌دانند که آمریکا یک دروغگوی گردنه‌گیر است

امام جمعه رشت با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری خالی کردن پشت دولت راهکار حل مشکلات نیست عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب بیش از هر فردی امروز به فکر رفع مشکلات ملت ایران هستند.

خالی کردن پشت دولت راهکار حل مشکلات نیست/ همه جهان می‌دانند که آمریکا یک دروغگوی گردنه‌گیر است

به گزارش ۸دی، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت در مصلی امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: دارا بودن اخلاق نیکو یکی از صفات مهمی است که زن و مرد باید در زندگی مشترک داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اعلام اینکه اخلاق نیکو از بروز بسیاری از اختلافات در زندگی مشترک جلوگیری می‌کند عنوان داشت: در دین اسلام ازدواج با دختر یا پسر بداخلاق نهی شده است.

آیت‌الله فلاحتی با اعلام اینکه روایات فراوانی در خصوص ممانعت با ازدواج با فرد بداخلاق بیان شده است خاطرنشان کرد: براساس روایات زن همانند گردنبندی است که مردم به گردن خود می‌آویزند و زنان مخلوقاتی گران‌بها و باارزش هستند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دین اسلام قیمت گذاشتن بر روی زنان را نهی کرده است تصریح کرد: برخی افراد در هنگام تعیین مهریه چنان چانه‌زنی می‌کنند که گویا در حال وزن کردن انسان هستند.

وی با بیان اینکه افراد خیانتکار در قیامت رسوا می‌شوند خاطرنشان کرد: بزرگترین خیانت، خیانت به ملت است و کسی که دچار چنین اشتباه بزرگی شود قطعاً به ذلت می‌رسد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به فرا رسیدن سالروز رحلت مرحوم آیت‌الله طالقانی تصریح کرد: به فرموده امام خمینی(ره) زبان آیت‌الله طالقانی همانند شمشیر مالک‌اشتر بود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری عنوان داشت: به فرموده ایشان امروز دشمن در تلاش است تا کشور را درگیر جنگ اقتصادی و رسانه‌ای کند.

امام جمعه رشت با اعلام اینکه به فرموده مقام معظم رهبری خالی کردن پشت دولت راهکار حل مشکلات نیست عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب بیش از هر فردی امروز به فکر رفع مشکلات ملت ایران هستند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا این باور را القا کند که جمهوری اسلامی حقوق مدنی مردم به ویژه زنان را رعایت نمی‌کند گفت: آن‌ها در تلاش هستند تا این شایعه را منتشر کنند که جنگ به جمهوری اسلامی نزدیک است.

امام جمعه رشت انتقال موشک‌های دوربرد به عراق را یکی از شایعات دشمن دانست و افزود: برخی مسئولان طی سال‌های اخیر مدام می‌گفتند که ما مردم را از جنگ دور کردیم اما شاهد هستیم که رهبر معظم انقلاب صریحا” اعلام کردند که جنگ نمی‌‌شود و مذاکره هم نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی دستاوردهای دفاعی و نظامی بسیار قدرتمندی در اختیار دارد ابراز داشت: دشمنان می‌دانند که اگر جنگی رخ رهد جمهوری اسلامی آن‌ها را با خاک یکسان می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه در تهران خاطرنشان کرد: این نشست به منظور نابود کردن آخرین پایگاه تروریست‌های تکفیری در شهر “ادلب” سوریه است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰ هزار تروریست تکفیری در ادلب سوریه حضور دارند اظهار داشت: آمریکا در تلاش است تا با تمام قدرت از این نیروهای تروریست حمایت کرده و آن‌ها را حفظ کند.

امام جمعه رشت با اشاره به دیدگاه مشترک جمهوری اسلامی و روسیه در مسائل نظامی و سیاسی خاطرنشان کرد: مسئله اصلی این است که امروز ترکیه یکی به نعل می‌زند و یکی به میخ ک مشخص نیست چه رویکردی دارد.

وی با بیان اینکه ترکیه نگران است تا بروز جنگ سبب سرازیری آوارگان جنگی به این کشور شود تصریح کرد: امیدوار هستیم این نشست سه جانبه سبب شود تا مردم آواره ادلب بتوانند به شهر خودشان بازگردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اعلام اینکه امروز آمریکا ادلب را تهدید به بمباران شیمیایی کرده است ابراز داشت: همه جهان می‌دانند که آمریکا یک دروغگوی گردنه‌گیر است.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه