فرمانده سپاه قدس گیلان:

۵۰ درصد اعزام های راهیان نور دانش آموزی است/ افتتاح اردوگاه ۱۲۰۰ نفری گیلان در هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه قدس گیلان از افتتاح یک اردوگاه گیلان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: این اردوگاه با ۱۲۰۰ نفر ظرفیت در ۱۰ کیلومتری اهواز به خرمشهر با همکاری مهندسین بسیجی و بسیجی های داوطلب برپا شده است.

۵۰ درصد اعزام های راهیان نور دانش آموزی است/ افتتاح اردوگاه ۱۲۰۰ نفری گیلان در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و رئیس کمیته راهیان نور در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه این به همت همکاری بخش های مختلف استان به ویژه سازمان آموزش و پرورش برپا شده است، اظهار کرد: ۵۰ درصد اعزام های راهیان نور اعزام دانش آموزی است.

وی ز افتتاح یک اردوگاه گیلان در منطقه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: این اردوگاه در ۱۰ کیلومتری اهواز به خرمشهر با همکاری مهندسین بسیجی و بسیجی های داوطلب برپا شده است و ظرفیت آن ۱۲۰۰ نفر می باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه همزمان ۱۰۰خانواده می توانند از ظرفیت این اردوگاه استفاده کنند، تصریح کرد: خانواده ها به صورت کاملا رایگان حتی از نظر تغذیه می توانند از این امکانات خوب بهره ببرند.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه بخش راهیان نور همیشه فعال است گفت: همگان در بخش های مختلف این اردوی فرهنگی تلاش می کنند.

 

تصاویر این خبر را از اینجا ببینید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه