فرمانده سپاه لاهیجان در گفتگو با 8دی:

خدمات اجتماعی یکی از رویکردهای مهم سپاه و بسیج/ «رزمایش محمد رسول الله ۲» اعلام آمادگی در مقابل تهدیدات دشمن است

فرمانده سپاه لاهیجان با بیان اینکه هدف از رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان اعلام آمادگی در مقابل تهدیدات دشمن است، گفت: یکی از رویکردهای مهم سپاه و بسیج خدمات اجتماعی است.

خدمات اجتماعی یکی از رویکردهای مهم سپاه و بسیج/ «رزمایش محمد رسول الله ۲» اعلام آمادگی در مقابل تهدیدات دشمن است

سید جعفرحسینی فرمانده سپاه لاهیجان امروز در حاشیه برگزاری رزمایش «اقتدار عاشورایی محمد رسول الله ۲» در گفت و گو با خبرنگار ۸دی، اظهار کرد: از صبح امروز پنجشنبه ۱۵ شهریور ۲ گردان از نیروهای بسیجی گردان های بیت المقدس شهرستان لاهیجان در این  رزمایش حضور پیدا کرده اند و این رزمایش تا فردا ادامه دارد.

وی با تأکید براینکه هدف از این رزمایش اعلام آمادگی در مقابل تهدیات دشمنانی است که نظام جمهوری اسلامی را تهدید می کنند، اضافه کرد: انشاالله سربلند از این برنامه بیرون بیاییم.

فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان با بیان اینکه یکی از رویکردهای مهم سپاه و بسیج خدمات اجتماعی است، افزود: ما در سال گذشته ۹۳ واحد مسکن محرومین در سطح شهرستان تحویل افراد محروم دادیم و امسال ۶۰واحد مسکن محرومین را آماده خواهیم کرد و تحویل خواهیم داد.

 

** بسیج در خدمت مردم است

وی با اشاره به تهیه جهیزیه برای سه نوعروس لاهیجانی، گفت: سبد کالا به تعداد خیلی زیاد نیز آماده کرده ایم و در اختیار افراد بی بضاعت شهرستان قرار دادیم و تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان نیز از این موارد است.

حسینی با بیان اینکه در حوادث مختلف مانند آتش سوزی و برف همواره به کمک دولت آمده ایم، بیان کرد: بسیج در خدمت مردم است و این توان را در کمک به دولت نیز هزینه می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه