فرمانده سپاه سیاهکل در گفتگو با 8دی:

برگزاری «رزمایش محمدرسول الله ۲» در سیاهکل/ هدف نمایش اقتدار و ارتقای سطح امنیت پایدار است + تصاویر

فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل هدف از این رزمایش را نمایش اقتدار، ارتقای آمادگی رزمی، انسجام و تقویت روحیه ملی و ارتقای سطح امنیت پایدار برشمرد و تأکید کرد: مردم ایران به ویژه بسیجیان با اقتدار کامل در وسط میدان هستند و بخشی از این اقتدار را امروز به نمایش می گذاریم.

برگزاری «رزمایش محمدرسول الله ۲» در سیاهکل/ هدف نمایش اقتدار و ارتقای سطح امنیت پایدار است + تصاویر

کوثری فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با اشاره به برگزاری رزمایش «اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله ۲»، اظهار گرد: امروز این رزمایش در سیاهکل از ساعت ۷ صبح آغاز و به مدت ۲۴ساعت ادامه دارد.

وی هدف از این رزمایش را نمایش اقتدار، ارتقای آمادگی رزمی، انسجام و تقویت روحیه ملی و ارتقای سطح امنیت پایدار برشمرد و تأکید کرد: مردم ایران به ویژه بسیجیان با اقتدار کامل در وسط میدان هستند و بخشی از این اقتدار را امروز به نمایش می گذاریم.

کوثری در تشریح برنامه های سپاه و بسیج سیاهکل جهت محرومیت زدایی، تصریح کرد: سال ۹۶ ، ۴۶ واحد و در سال ۹۷ برای ۵۰ واحد ساختمان محرومین مجوز ساخت صادر کردیم و الحمدالله مقدمات کار صورت گرفته و در حال ساخت است.

وی با اشاره به پرداخت ۲۰۰میلیون تومان وام تسهیلات در بخش اشتغال زایی، اضافه کرد: از طرف دیگر طرح هجرت مدارس را به لطف خدا به پایان رساندیم.

فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل با بیان اینکه طرح همیازی بسیج و بسیج کشاورزی نیز انجام شده است، تصریح کرد: شکرخدا بازدهی نسبت به سال قبل بسیار خوب و مناسب تر بود.

کوثری با تأکید براینکه پایه ریزی نظام جمهوری اسلامی بر خون شهدا است، اظهار کرد: این نظام بخاطر خون شهدا و توجهات به امامان معصوم (ع) پایدار خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه