فرمانده سپاه املش:

هدف رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج ایجاد احساس امنیت در بین مردم است

فرمانده سپاه املش با بیان اینکه هدف از این رزمایش ایجاد احساس امنیت در بین مردم است، گفت: گردانهای بیت المقدس و امام حسین(ع) و کوثر در این رزمایش شرکت می کنند .

هدف رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج ایجاد احساس امنیت در بین مردم است

حمید یحیی پور صبح امروز در حاشیه رزمایش  ۱۷۰۰۰ نفری «سپاهیان محمد رسول‌الله ۲» در گفت و گو با خبرنگار ۸دی ، اظهار کرد: ناحیه املش نیز مانند همه نواحی دیگر با یک گردان از بسیجیان، گردان بیت المقدس خود را فعال در عرصه های مختلف خدمات اجتماعی و کمک به صلح و امنیت پایدار در منطقه با دیدن آموزش های لازم در این رزمایش شرکت می دهد.

فرمانده سپاه املش هدف این رزمایش را ایجاد احساس امنیت در بین مردم دانست و گفت: خدمات رسانی به مردم خوب و ولایت مدار منطقه شهرستان املش از دیگر اهداف این رزمایش است.

وی با با اشاره به مردمی که در عرصه های مختلف مانند انتخابات، راهپیمایی ها و موضوعات سیاسی و اجتماعی مختلف همواره در زیر سایه ولایت و همیار وهمگام نظام جمهوری اسلامی همراه هستند افزود: این مردم  با همه مشکلاتی که وجود دارد و دشمنان ما ایجاد می کنند در چهلمین سال و اربعین انقلاب اسلامی پای نظام هستند .

یحیی پور با بیان اینکه مردم این نظام را به عنوان نظامی که می تواند به آن ها کمک کند به زندگی بهتر بر پایه ارزش های اسلامی همراهی کند و خواهند کرد، تصریح کرد: می خواهیم به مردم اثبات کنیم که همیشه در کنارشان هستیم و به این مردم کمک می کنیم.

فرمانده سپاه املش با تأکید براینکه شعار رزمایش ” وحدت، ایستادگی ، پیشرفت” است، بیان کرد: گردانهای بیت المقدس و امام حسین(ع) و کوثر اقتدار بسیج را در این رزمایش با محوریت این شعار به نمایش در می آورند.

یحیی پور با بیان اینکه ما در حوزه خدمات اجتماعی خدماتی را ارایه کردیم، افزود: در منطقه محروم دهستان سمام با ظرفیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی برای احداث خانه عالم و مسکن مددجویان، راه و پل سازی و آب رسانی به ۹روستای دهستان سمام اقداماتی را در حال انجام داریم .

فرمانده سپاه املش با تأکید براینکه اردوهای جهادی ما در مناطق مختلف در بحث کمک به مردم محروم مانند راه سازی، هدایت و کنترل و امهای زباله های شهری به عنوان معضلات مهم اجتماعی این منطقه با وجود فضای بکر فعالیت دارد، افزود: بسیجیان در بخش های کمک به احداث و ترمیم مساجد منطقه و  آبادانی و کمک به حوزه کشاورزی در بخش همگام با کشاورز نیز فعالیت دارند .

فرمانده سپاه املش با بیان اینکه در طرح بسیج و جهادگران سلامت با استفاده از ظرفیت بسیج جامعه پزشکی در شاخه های مختلف در کنار پزشکان حاضر در منطقه خدمات می دهیم اذعان کرد: این برنامه ها در حال اجرا است .

وی با بیان اینکه در ایجاد تعاونی ها، خود اشتغالی و توانمند سازی خانواده ها در بخش اشتغال خانگی و احداث استخرهای پرورش ماهی و لایروبی استخرهای مربوط به آبیاری کشاورزی اقداماتی انجام شده است گفت: مبحث پرورش ماهی و ذخیره آب کشاورزی نیز در حوزه فعالیت های ما قرار دارد.

فرمانده سپاه املش با اشاره به اینکه در بحث چای از توسعه تا تبدیل محصولات کشاورزی، خدماتی در این منطقه انجام شده است بیان کرد: در بحث توسعه و پرورش زنبور عسل که یکی از موضوعات مهم در بحث اشتغال زایی است نیز فعالیت انجام می دهیم .

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه