سردار کارگر در رشت:

هدف دشمن ایجاد یأس در مردم و خطا در کار مسئولین است/ تصمیمی در منطقه بدون جمهوری اسلامی گرفته نمی شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به اینکه در عین فشار های وارده به کشور، قدرتمند هستیم گفت: امروز تصمیمی در منطقه بدون جمهوری اسلامی گرفته نمی شود.

هدف دشمن ایجاد یأس در مردم و خطا در کار مسئولین است/ تصمیمی در منطقه بدون جمهوری اسلامی گرفته نمی شود

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به اینکه گیلان، در تاریخ انقلاب اسلامی، در دفاع مقدس و همچنین در برخورد با فتنه های داخلی همیشه در خط مقدم بوده است، اظهار کرد: گیلان بیش از ۸هزار شهید، بیش از ۲۵ هزار جانباز و قریب به ۲۶۰۰ آزاده در دفاع مقدس دارد و امروز نیز جوانان این مرز و بوم در دفاع از حرم ائمه حضور دارند.

 

وی افزود: جمهوری اسلامی، لطف اسلام، رهبری های امام(ره)، مقام معظم رهبری و برکت خون شهدا را دلیل قدرتمندی و اقتدار انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: وقتی آمریکا با تمام قدرت خود جلو آمده است یعنی ما موفق هستیم.

 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه سخت ترین و ظالمانه ترین تحریم ها امروز در جمهوری اسلامی است، اذعان کرد: جمهوری اسلامی اکنون با سال های اولیه پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست، زیرا در دفاع مقدس سیم خاردار وارد می کردیم لیکن امروز جز ۱۰ کشور هسته ای و موشکی جهان هستیم.

وی با اشاره به اینکه در عین فشار های وارده به کشور، قدرتمند هستیم گفت: امروزه تصمیمی در منطقه بدون جمهوری اسلامی گرفته نمی شود.

 

 

** حزب الله لبنان دستاورد انقلاب اسلامی است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس حزب الله لبنان را دستاورد انقلاب اسلامی دانست و گفت: ایستادگی غزه مقابل رژیم صهیونیستی الهام گرفته از جمهوری اسلامی است.

سردار سرتیپ کارگر با بیان اینکه افتخار ما این است که جمهوری اسلامی را مسئولین آن اداره می کنند افزود: در گذشته بیش از ۱۳۰ هزار مستشار آمریکایی در ایران حضور داشتند.

وی با اشاره به لایحه کاپیتولاسیون تصریح کرد: قبل از انقلاب و دفاع مقدس ۱۵۹ سال ایران در ذلت به سر می برد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به اینکه امروز عزتمندیم و درود بر شهدا و امام می گوییم بیان کرد: ما در دفاع مقدس یک وجب از خاک کشورمان را ندادیم و جمله ما می توانیم را ثابت کردیم.

وی با بیان اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، گفت: داعش را برای مقابله با جمهوری اسلامی تشکیل دادند اما ما قبل از اینکه به مرزهای کشورمان برسند آن ها را نابود کردیم و این قدرت جمهوری اسلامی است.

 

 

** دشمن به دنبال ایجاد یأس در مردم و خطا در کار مسئولین است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به اینکه بسیج، تفکر بسیجی و روحیه بسیجی نتیجه دفاع مقدس است، گفت: دشمن به دنبال ایجاد یأس در مردم و خطا در کار مسئولین است و تا میتوانیم باید امید آفرینی را در بین مردم ایجاد کنیم.

وی تلاش بی چشم داشت برای مردم، خدمت کردن و جان فدای انقلاب کردن را از شاخص های ویژه کار هر مسئول خواند و تاکید کرد: رئیس جمهور، مسئولین، استاندار همه باید روحیه جهادی در کار داشته باشند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تهاجم فرهنگی شدید در بین جوانان را به نوعی بمباران فرهنگی تشبیه کرد و افزود: جوانان بسیار خوب و ارزشمندی داریم و شهید حججی ها در سایه همین نظام و انقلاب تربیت شده اند.

به گزارش هشت دی، در این مراسم عباس بایرامی به عنوان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان معارفه و از رسول جلائی مدیرکل سابق این بنیاد تکریم به عمل آمد.

تصاویر این خبر را از اینجا ببینید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه