اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال باید افرادی باشند که خلق پول کنند

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس گفت: باید در انتخاب اعضای هیات مدیره این تیم به گزینش افرادی دست زد که علاوه بر ورزشی بودن از توان اقتصادی و امکان جذب منابع مالی برخوردار باشند.

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال باید افرادی باشند که خلق پول کنند

به گزارش ۸دی نیوز، ایرج ندیمی با تاکید بر اینکه در انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با توجه به مشکلات مالی این تیم باید دقت بیشتری صورت بگیرد، گفت: ما برای رفع مشکلات مرتبط با ورزش به طور عام فوتبال و به طور خاص باشگاه استقلال باید به نکاتی از جمله انتخاب مسئولان دقت بیشتری داشته باشیم تا هیات مدیره جدید بتوانند باری از مشکلات این باشگاه بردارند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه باید در تعیین ترکیب هیات مدیره افرادی تعریف شود که قابلیت‌های خوبی برای حل مشکلات این باشگاه دارند،‌ افزود: در سیاستگذاری‌های باشگاهی چون استقلال باید از افرادی استفاده شود که علاوه بر داشتن تجربه کافی، از دانش‌ و ارتباطات خوبی برای جذب منابع مالی برخوردار باشند.

رئیس کمیته باشگاه‌ها در مجلس، با یادآوری بدهی‌های باشگاه استقلال، تصریح کرد:‌ در انتخاب اعضای موثر در باشگاه استقلال اولویت باید جذب منابع مالی یعنی استفاده از افرادی باشد که قدرت خلق پول، ثروت و توانایی سوق منابع مالی به سمت باشگاه‌ را داشته باشند.

ندیمی با بیان اینکه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال باید پلی بین این تیم،  تماشاگران و حامیان مالی باشند، افزود: به طور حتم در انتخاب تمامی مسئولان باشگاه استقلال به غیر از کادر فنی که باید ورزشی باشند سایر مسئولان باید به صورت ترکیبی عمل شود.

وی درباره حضور افراد پیشکسوت در اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال، تصریح کرد:‌ طبیعی است که ما می‌توانیم از پیشکسوتان استقلال در اداره این تیم استفاده کنیم اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که از بین پیشکسوتان خبره‌ترین و مقبول‌ترین افراد انتخاب شود.

وی ادامه داد: گزینش ترکیبی اعضای هیات مدیره استقلال به این معنا است که افرادی برای این تیم انتخاب شوند که از جهت اقتصادی، حقوقی و فنی قابلیت‌های خوبی داشته و بتوانند به موفقیت این باشگاه کمک کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، یادآور شد: انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال باید با توجه به بدهی ۴۰ میلیاردی این باشگاه و هزینه های جاری آن صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه دولت در حمایت مالی از تیم‌های ورزشی محدودیت‌هایی دارد، تصریح کرد: باید افرادی را انتخاب کنیم که خود قابلیت رفع محرومیت‌ها و محدودیت‌ها را داشته باشند.

ندیمی با بیان اینکه در انتخاب مدیرعامل الزامی بر ورزشی بودن افراد وجود ندارد، تاکید کرد: مدیرعامل باشگاه باید چند وجهی باشد یعنی از یک طرف ریشه در ورزش داشته و از طرف دیگر در ابعاد اقتصادی  و… فعال باشد.

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بنابراین در انتخاب مدیرعامل نباید اصرار به ورزشی بودن داشت البته هیات مدیره متفاوت از مدیر عامل است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه