ارائه گزارشی از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها توسط جهانگیری به نمایندگان

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به جلسه امروز فراکسیون رهروان با اعضای هیأت دولت در خصوص بحث هدفمندی یارانه‌ها گفت: معاون اول رییس‌جمهور در جمع نمایندگان حضور پیدا کرد و به بیان ابعاد مختلف بحث هدفمندی یارانه ها پرداخت.

ارائه گزارشی از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها توسط جهانگیری به نمایندگان

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز فراکسیون رهروان با اعضای هیئت دولت در خصوص بحث هدفمندی یارانه گفت: دقایقی پیش آقای جهانگیری معاون اول رییس جمهور در جمع نمایندگان حضور پیدا کرد و به بیان ابعاد مختلف بحث هدفمندی یارانه ها پرداخت.

وی افزود: همچنین معاون اول رییس جمهور گزارشی از ابعاد مختلف اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها به نمایندگان ارائه کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: ارائه تعداد انصراف دهندگان از یارانه در فاز دوم و همچنین نتایج تلاش دولت در جهت این راستا نیز از محورهای دیگر سخنان معاون اول رییس جمهور بود.

کوچکی نژاد گفت: بحث تولید و ارتقای سطح اقتصاد ملی نیز از دیگر مسائلی بود که مورد توجه قرار گرفت.

بر اساس این گزارش تاکنون وزرای نفت و امور خارجه در این جلسه حضور یافته‌اند و قرار است، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و حمید چیت‌چیان وزیر نیرو نیز در ادامه در جلسه حضور یابند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه