کلاچای میزبان مسابقات والیبال ساحلی کاپ آزاد کشور شد

شهردار کلاچای از برگزاری رقابت‌های والیبال ساحلی کاپ آزاد کشوری در ساحل نگین شمال شهرداری این شهر خبر داد.

کلاچای میزبان مسابقات والیبال ساحلی کاپ آزاد کشور شد

به گزارش هشت دی،ابراهیم اثنی‌عشری ماچیانی شامگاه سه‌شنبه پس از برگزاری قرعه‌کشی مسابقات والیبال ساحلی کاپ آزاد در سالن بصیرت اداره آموزش‌وپرورش در جمع خبرنگاران این شهرستان از برگزاری این مسابقات به میزبانی شهر کلاچای خبر داد.

وی بابیان اینکه این مسابقات به مدت سه روز طی روزهای چهاردهم تا شانزدهم شهریورماه جاری در زمین ورزشی والیبال ساحلی شهرداری کلاچای برگزار می‌شود افزود: تمهیدات لازم برای اجرا و برگزاری این مسابقات اندیشیده شده و شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای این افتخار را دارد که از این مسابقات حمایت همه‌جانبه داشته باشد.

شهردار کلاچای گفت: آماده‌سازی محل برگزاری مسابقات، تأمین امکانات، اسکان داوران و ایجاد تسهیلات رفاهی برای برگزارکنندگان مسابقه ازجمله تعهدات شهرداری در برگزاری این مسابقات بوده و برای تأمین این امکانات، شهرداری بیش از ۱۰ میلیون تومان هزینه خواهد کرد.

اثنی‌عشری با اشاره ایجاد زیرساخت مناسب توسط شهرداری کلاچای بیان کرد: ساحل نگین شمال شهرداری کلاچای یکی از ظرفیت‌های بزرگ در توسعه گردشگری و ورزشی منطقه بوده که هرساله پذیرای خیل عظیمی از مسافران، مهمانان و گردشگران از مناطق مختلف کشور است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری کلاچای در سالیان اخیر با اقدامات مناسبی که انجام داده توانسته است میزان ماندگاری مسافران و گردشگران را به شکل ملموسی افزایش دهد.

عباس رهبر مسئول برگزاری این مسابقات هم از تأمین ۱۲۰ میلیون ریال جوایز این دوره از مسابقات با مشارکت مردم خبر داد و گفت: به تیم‌های اول تا هشتم جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

رقابت‌های والیبال ساحلی کاپ آزاد کشوری با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای، بخشداری، اداره ورزش و جوانان، هیئت والیبال و کمیته والیبال ساحلی از فردا چهارشنبه در زمین ورزشی والیبال ساحلی شهرداری کلاچای آغاز می‌شود و این رقابت‌ها سه روز ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه