مدیر حج و زیارت گیلان خبر داد:

آغاز ثبت نام زائران گیلانی عتبات عالیات ویژه دهه محرم

فعال، از آغاز ثبت نام تشرف به عتبات عالیات عراق ویژه دهه محرم خبر داد و گفت: متقاضیان ثبت نام در این دوره در بازه زمانی ۲۲ لغایت ۳۱ شهریور به عتبات عالیات اعزام می شوند.

آغاز ثبت نام زائران گیلانی عتبات عالیات ویژه دهه محرم

به گزارش هشت دی،حسن فعال، مدیر حج و زیارت استان گیلان از آغاز ثبت نام تشرف به عتبات عالیات عراق ویژه دهه محرم خبر داد و اظهار کرد: ثبت نام از زائران گیلانی از ۱۱ شهریور آغاز شده است و تا تکمیل ظرفیت کاروان ها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه متقاضیان ثبت نام در این دوره در بازه زمانی ۲۲ لغایت ۳۱ شهریور به عتبات عالیات اعزام می شوند، تصریح کرد: ثبت نام زائران در کاروان ها از طریق دفاتر زیارتی مجاز استان صورت می گیرد.

مدیر حج و زیارت گیلان، اعزام ها در این دوره را بدون نیاز به پیش  ثبت نام و قرعه کشی دانست و افزود: اعزام ها به صورت زمینی انجام خواهد شد و هزینه سفر با توجه به قیمت دلار از یک میلیون و ۶۷۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان متغیر است.

فعال، از فعالیت ۵۱ دفتر زیارتی مجاز در استان گیلان خبر داد و عنوان کرد: متقاضیان می توانند جهت ثبت نام در کاروان های عتبات عالیات و دریافت روادید به دفاتر زیارتی مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ کاروان در شهرستان های رشت، لنگرود و فومن کار ثبت نام از زائران گیانی را انجام می دهند، گفت: اعزام های این دوره ۱۰ روزه بوده و ثبت نام در کاروان ها به صورت گروهی انجام می شود.

منبع: ایکنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه