لاریجانی:بدهی تامین‌ اجتماعی به وزارت بهداشت تا پایان مهرماه پرداخت شود

رئیس مجلس در دیدار با متولیان حوزه سلامت بر ضرورت پرداخت بدهی تامین اجتماعی به وزارت بهداشت تا پایان مهرماه سال جاری تاکید کرد.

لاریجانی:بدهی تامین‌ اجتماعی به وزارت بهداشت تا پایان مهرماه پرداخت شود

به گزارش ۸دی،به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نشست مشترک علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با وزرای بهداشت و صنعت و معدن و تجارت، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روسای بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت و بانک مرکزی و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با هدف پیگیری و بررسی نحوه تخصیص ارز به واردات دارو و تجهیزات پزشکی صبح امروز برگزار شد.

در این نشست علی لاریجانی بر ضرورت پرداخت بدهی سازمان تامین اجتماعی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا پایان مهرماه سال جاری تاکید کرد و گفت: موارد مربوط به بخش خصوصی حوزه درمان نیز در جلسه شورای هماهنگی سران قوا مطرح خواهد شد.

بر اساس این گزارش حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان ضمن بیان اینکه طبق قانون مسئول تائید واردات مواد آرایشی و بهداشتی وزارت بهداشت است، توضیحاتی در مورد ضرورت نحوه تایید تجهیزات پزشکی ارائه داد.

در ادامه این نشست سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد اقداماتی که دولت برای تامین نیازمندی‌های کارخانجات داروسازی انجام داده است توضیحاتی ارائه داد و مقرر شد با کمک سازمان برنامه و بودجه این اقدامات با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه