در نشست خبری فرمانده سپاه قدس گیلان مطرح شد:

برگزاری رزمایش “اقتدار عاشورایی محمد رسول الله ۲”  با حضور ۷۲ گردان بیت المقدس و خدمت رسانی ۲۰۰ گروه جهادی در گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان، گفت: رزمایش “اقتدار عاشورایی محمد رسول الله (ص) ۲” ، روز پنجشنبه ۱۵ شهریور ماه جاری با حضور ۷۲ گردان بیت المقدس و خدمت رسانی۲۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم گیلان برگزار می شود.

برگزاری رزمایش “اقتدار عاشورایی محمد رسول الله ۲”  با حضور ۷۲ گردان بیت المقدس و خدمت رسانی ۲۰۰ گروه جهادی در گیلان

به گزارش هشت دی، سردار محمد عبدالله پور عصر امروز سه شنبه در نشست خبری با محوریت «رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسول الله(ص) ۲»، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مأموریت حفظ انقلاب و دستاوردهای آن را دارد و این کار به کمک ملت عزیز ایران در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ملت ایران پای آرمان هایش است، بیان کرد: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب با هجمه هایی از دشمنان روبرو هستیم که می خواهند انقلاب ما را به خطر بیاندازند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسول الله (ص) ۲، گفت: این رزمایش بزرگ در گیلان روز پنجشنبه ۱۵ شهریور با حضور ۷۲ گردان بیت المقدس و ۲۰۰ گروه جهادی در قالب قدرت دفاعی و امنیتی و خدمت رسانی برگزار می شود و تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه دارد.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه این نمایش بزرگ در ۲ جبهه دفاعی و امنیتی و حوزه محرومیت زدایی برگزار می شود، گفت: اعزام ۲۰۰ گروه جهادی از ۹ شهریور ماه سال جاری شروع شده و تا پایان ماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: گروه های جهادی در بخش های عمرانی، پزشکی، بهداشتی، آموزشی و فرهنگی وارد مناطق محروم می شوند.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: با این رزمایش می خواهیم تمام دشمنان نشان دهیم که تا آخرین لحظه پای انقلاب هستیم و شعار ما وحدت، ایستادگی و پیشرفت است.

وی با بیان اینکه با وحدت زیر پرچم ولایت و ایستادگی یقینا پیروز می شویم، گفت: یقین بدانید جبهه یاران انقلاب اسلامی و مقاومت حتما در برابر نظام سلطه پیروز می شود و به همه دشمنان ثابت خواهیم کرد که ملت پای انقلاب است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه با وحدت موانع پیش رو برداشته می شود، گفت: در حوزه اردوهای جهادی در این بازه زمانی کارهای زودبازده مثل تعمیر مدارس، مشاوره خانواده، ویزیت رایگان، کارهای فرهنگی و… انجام می شود و کارهای بزرگ ما در حوزه محرومیت زدایی در طول سال انجام می شود.

سردار عبدالله پور با اشاره اقدامات سپاه قدس گیلان در حوزه محرومیت زدایی، گفت: ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومین با همراهی کمیته امداد در سال گذشته انجام شده و امسال ساخت ۱۰۰۰ واحد از خرداد ماه شروع شده و ادامه دارد.

وی افزود: ۱۱۰ مورد با بهزیستی توافق نهایی اش را داریم می بندیم و در حوزه ساخت خانه های عالم برنامه داریم.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: ۳ دهستان نمونه در زیرساخت های فرهنگی، بهداشت و درمان و اشتغال و اقتصاد را در دستور کار داریم که بیش از یک و نیم سال در حال انجام است.

وی افزود: یکی از کارهای بزرگ ما در سال گذشته اسکان ۱۰۰۰ نفر از زلزله زدگان کرمانشاه در دهستان بیونیج شهرستان دالاهو است که ۱۸ واحد مسکن زلزله زدگان کرمانشاه را ساختیم و تحویل دادیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان، افزود: در حوزه محیط زیست برای مقابله با ریزگردهای جنوب کشور هشت هزار و ۸۵۲ اصله نهاد به یاد ۸ هزار شهید استان غرص شد و همچنین ۱۱ هزار نهال در استان گیلان غرص شد.

سردار عبدالله پور ادامه داد: در مناطق محروم استان در ۳ شهرستان رشت، لاهیجان و لنگرود برنامه هایی داریم که در حال استمرار است مانند طرح جواد الائمه که به طور مثال در منطقه معلولین فاقد مسجد بودند و ساخت مسجد را شروع کردیم و ۳۵۰ میلیون تومان تا الان هزینه کرده ایم.

وی افزود: در اشتغالزایی در پنج سال گذشته با ۳ هزار و ۶۰۳ فقره وام حدودا ۶۱ میلیارد تومان وام اشتغالزایی عموما در حوزه روستاییان وصنایع تبدیلی داده ایم که آمارهای ما نشان می دهد بیش از ۵هزار نفر برای خودشان اشتغال ایحاد کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه سپاه به کمک دولت آمده است و هر کجا دولت مشکلی داشته باشه کمک می کنیم، گفت: در خصوص اهدا جهیزیه و ویزیت رایگان حرکت های بسیار خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه سپاه خادم ملت است، بیان کرد: جریان محرومیت زدایی در بدنه سپاه مستمر است و برای ما این دولت و آن دولت فرقی ندارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه