صبح امروز رخ داد

خودسوزی مقابل شهرداری تهران/ آخرین وضعیت جسمانی

مردی که مدعی بود در شهرک مخابرات مغازه‌ای دارد و شهرداری او را ۵۰۰ میلیون تومان جریمه کرده است، دقایقی پیش در مقابل ساختمان شهرداری تهران خود را آتش زد.

خودسوزی مقابل شهرداری تهران/ آخرین وضعیت جسمانی

به گزارش ۸دی، یک مرد جوان دقایقی پیش در مقابل ساختمان شهرداری تهران اقدام به خودسوزی کرد.

این مرد که به همراه همسر خود در مقابل ساختمان شهرداری تهران حاضر شده بود، مدعی است که در شهرک مخابرات مغازه‌ای دارد که شهرداری او را ۵۰۰ میلیون تومان جریمه کرده است.

خبرها حاکی است مرد ۴۵ ساله‌ای که صبح امروز مقابل ساختمان شهرداری تهران اقدام به خودسوزی کرده بود توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان سوختگی شهید مطهری انتقال یافت.

یکی از مسئولین بیمارستان در ارتباط با آخرین وضعیت جسمانی این بیمار اظهار داشت: فرد ۴۵ ساله دچار ۵۰ تا ۶۰ درصد سوختگی شده و در ICU بیمارستان بستری است و وضعیت مناسبی ندارد.

وی افزود: اقدامات لازم درمانی جهت نجات جان این حادثه دیده در حال انجام است و به زودی خبرهای تکمیلی در این زمینه اعلام می‌شود.

گفتنی‌است تنها همراه این بیمار برادر آن بوده که در یکی از کلانتری‌های پایتخت حضور یافته تا به سوالات ماموران نیروی انتظامی درمورد چگونگی و علت وقوع این حادثه پاسخ دهد؛  همچنین اکنون هیچ همراه دیگری در بیمارستان جهت بررسی وضعیت این فرد حضور ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه