نماینده انزلی در گفتگو با 8دی:

سود دسترنج کشاورزان در جیب دلالان/ هزینه های برنج کاری با نرخ برنج همخوانی ندارد

نماینده انزلی و عضو کمیسیون عمران مجلس با تأکید بر اینکه نگرانی کشاورزان گیلانی قیمت برنج است، گفت: قیمت همه کالاها در کشور چند برابر شده اما قیمت برنج کاهش یافته است و هزینه های کشاورزی با نرخ برنج همخوانی ندارد.

سود دسترنج کشاورزان در جیب دلالان/ هزینه های برنج کاری با نرخ برنج همخوانی ندارد

حسن خسته بند در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه روند پیشرفت فیزیکی پروژه های زیر ساختی در حال انجام است، اظهار کرد: مهمترین این پروژه ها راه آهن قزوین _ رشت است و هشت کیلومتری که از آزاد راه مانده است.

وی افزود: هفته گذشته در جلسه شورای اداری با حضور محمدباقر نوبخت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در استانداری مطالب خوبی مطرح شد و قرار بر این شد کل اعتبار آن هشت کیلومتر که شامل تونل، پل است و کار سختی است تأمین شود و تکمیل شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس، بیان کرد: پروژه راه آهن و آزاد راه پروژه ای ملی است زیرا تنها در اختیار گیلانیان نیست بلکه در اختیار همه مردم ایران جهت سفر به گیلان است.

نماینده مردم انزلی در مجلس با اشاره به پروژه راه آهن قزوین _ رشت _ آستارا، اضافه کرد: در این جلسه هم عنوان شد که اعتبارات این پروژه از طرف های ایرانی و آذربایجانی  آماده است و استارت ادامه این پروژه هم زده می شود.

** سدهای شفارود و پلرود نیاز به اعتبار ویژه دارند

وی در ادامه با بیان اینکه سدهای شفارود و پلرود نیاز به اعتبار ویژه دارند، تصریح کرد: این ها می توانند برای استان بسیار مهم باشند و آقای نوبخت وعده و وعیدهای خوبی داد، ان شاالله چیزی که می گوید انجام بگیرد.

خسته بند با تأکید بر اینکه نگرانی کشاورزان گیلانی قیمت برنج است، اضافه کرد: قیمت همه کالاها در کشور چند برابر شده اما قیمت برنج کاهش یافته است و هزینه های کشاورزی با نرخ برنج همخوانی ندارد.

وی با اشاره به اینکه دلالان برنج را ارزان از کشاورز می خرند، تصریح کرد: کشاورز هم بخاطر بدهی بانکی، خرج خانه و تحصیل فرزندان خود مجبور است که محصول خود را به دلال بفروشد اما دلالان برنج را به چند برابر قیمت می فروشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه