چرا تیم هسته‌ای نسبت به دشمنان رحماء و نسبت به دوستان اشداء است؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دلواپسی ما این است که چرا تیم هسته‌ای نسبت به دشمنان رحماء و نسبت به دوستان اشداء است و چرا به حرف دشمنان اعتماد می‌کند اما به حرف دوستان داخلی بی‌اعتماد است.

چرا تیم هسته‌ای نسبت به دشمنان رحماء و نسبت به دوستان اشداء است؟
به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، فاطمه آلیا، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره نشست کارشناسان در روند مذاکرات هسته ای در نیویورک گفت: در یک کلام این مسئله جزو امتیازاتی است که آنان از ما گرفتند تاکنون موضع ما بالنده بود در دوره‌های قبل مکان مذاکره را ایران تعیین می‌کرد که این بار این اتفاق نیفتاده است.
وی در ادامه افزود:‌ به غیر از موضوع بی‌اعتمادی ما به آمریکا دولت این کشور یک بام و دو هوا رفتار می‌کند و نماینده‌ای که از سوی دولت برای سازمان ملل معرفی شده بود یعنی آقای ابوطالبی را به این کشور راه نمی‌دهد. اگر واقعا نسبت به ایرانی‌ها همیشه توهین‌آمیز برخورد می‌کنند پس چرا تیم مذاکره کننده را به این کشور راه می‌دهند؟ آیا تحریم همان چیزی است که خانم شرمن می‌گوید اینکه وی معتقد است ما با دستگاه دیپلماسی ایران صمیمی هستیم برای یکدیگر ایمیل می‌فرستیم و یکدیگر را با اسم کوچک صدا می‌کنیم آ‌یا به این دلیل پذیرایی خاصی در آمریکا انجام می‌شود و یا موضوع امتیاز دادن ایران است.
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه حضور در نیویورک یک عقب‌نشینی است گفت: تیم مذاکره‌کننده باید روی یک کشور بی‌طرف مقاومت می‌کرد و نمی‌گذاشت تا مذاکرات در آمریکا انجام شود.
آلیا با اشاره به اینکه مردم ایران می دانند که هدف نهایی آمریکا توقف برنامه هسته‌ای در ایران است تصریح کرد: این بهانه‌ای است که شما یک مقدار عقب نشینی کنید تا ما یک مقدار از پول شما را بازگردانیم. در واقعیت این پول پرداخت نمی‌شود بلکه موضوع یک عوام فریبی و پوششی برای ادامه اهداف‌شان در ضدیت با جمهوری اسلامی ایران است.
وی ادامه داد: توقف فعالیت هسته‌ای ما برای آمریکا حائز اهمیت است و آنان از تحریم‌ها عقب نشینی نمی‌کنند به ظاهر هم اگر وعده‌ای می‌دهند به بهانه حقوق‌بشر و تروریسم است که علیه ما دست به اقدام می‌زنند دلواپسی ما این است که چرا تیم هسته‌ای نسبت به دشمنان رحماء و نسبت به دوستان اشداء است همچنین چرا به حرف دشمنان اعتماد می‌کند اما به حرف دوستان داخلی بی‌اعتماد است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه