نماینده رودسر و املش در گفتگو با 8دی:

وزارت صنعت و جهاد کشاورزی مکلف بر ساماندهی واردات برنج و تنظیم بازار هستند/ قیمت برنج برای کشاورزان مناسب نیست 

نماینده رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه وزارت صنعت و جهاد کشاورزی مکلف اند واردات برنج در تنظیم بازار را سامان دهند، گفت: قیمت الان برنج برای کشاورزان و تولیدکنندگان مناسب نیست.

وزارت صنعت و جهاد کشاورزی مکلف بر ساماندهی واردات برنج و تنظیم بازار هستند/ قیمت برنج برای کشاورزان مناسب نیست 

اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در واکنش به اعتراض کشاورزان نسبت به کاهش قیمت برنج، اظهار کرد: امسال هزینه کشت برنج برای کشاورزان بسیار بالا بوده و به دلیل بارش ها و مسائل دیگر هزینه بر بوده است.

وی با تأکید بر اینکه قیمت برنج الان برای تولید کننده و کشاورزان مناسب نیست، تصریح کرد: این قیمت به سختی پاسخگوی هزینه ها است و کشاورزان به حق در این رابطه نارضایتی دارند.

 

عباسی گفت: الان زمان عرضه برنج به بازار داخل را سپری می کنیم کشاورزان برنج تولیدی خود را به بازار عرضه می کنند و به فروش می رسانند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه باید تعادل بین میزان عرضه و تقاضا ایجاد شود، تصریح کرد: نیاز به تنظیم بازار در بحث برنج داریم.

عباسی تأکید کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی مکلف اند واردات برنج در تنظیم بازار داخل را سامان دهند به طوری که تولید کننده ومصرف کننده راضی باشند.

وی تصریح کرد: امیدوارم با انجام این اقدامات شاهد قیمت واقعی برنج در بازار باشیم تا حاصل یک سال تلاش کشاورزان ما به نتیجه برسد و مشکلات این عزیزان برطرف شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه