اظهارات شگفت‌آور دستیار ارشد روحانی درباره پرچم پهلوی!

آقای یونسی مشاور ارشد رئیس جمهور است اخیرا در اظهاراتی، علامت شیر و خورشید در میان پرچم نظام ساقط شده شاهنشاهی را تطهیر کرده و گفته که شیر نماد حضرت علی(ع) و خورشید نماد حضرت محمد(ص) است!

اظهارات شگفت‌آور دستیار ارشد روحانی درباره پرچم پهلوی!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از جهان نیوز، آقای یونسی که مشاور ارشد رئیس جمهور است اخیرا در اظهاراتی تاسف بار، علامت شیر و خورشید در میان پرچم نظام ساقط شده شاهنشاهی را تطهیر کرده و گفته که شیر نماد حضرت علی(ع) و خورشید نماد حضرت محمد(ص) است! و بعد گفته که اگر دست من بود آن را جایگزین هلال احمر می کردم!

بر فرض که شیر و خورشید نماد این بزرگواران باشد ـ که البته خود پهلوی ها چنین اصراری نداشتند! ـ قطعا ایشان با سواد زیادی که دارند و به همین دلیل هم مشاور ویژه آقای روحانی شده اند، می دانند ستاره وسط پرچم منحوس اسرائیل هم نماد داوود نبی(ع) است. آیا وی با این استدلال که اسلام همه انبیای گذشته را تصدیق کرده است، ستاره داوود پرچم رژیم جعلی صهیونیستی را نیز به رسمیت می شناسد؟!

اصلا خود کلمه اسرائیل که نام دیگر یعقوب نبی(ع) است و سوره ای در قرآن هم به نام ایشان است؛ آیا آقای یونسی رژیم غاصب اسرائیل را هم به همین دلیل تطهیر می کند؟!

آیا رئیس المشاورین رئیس جمهور سطح سوادشان به این مساله نمی رسد که وقتی کلمه ای و تصویری ـ حتی دارای بار مثبت اولیه ـ سمبل جریان باطل شد، نباید تقدیس شود؟! مگر پیامبر اعظم(ص) مسجد ضرار را که نماد منافقان شده بود خراب نکرد؟! آیا پیامبر نعوذ بالله اشتباه کرد که حرمت مسجدی را نگاه نداشت؟!

آیا سازمان مجاهدین خلق (منافقین) به واسطه انتخاب آیه شریفه «فضل الله المجاهدین…» قابل تحسین اند؟! آیا می توان دیگر گروه های تروریستی القاعده، جندالله، جیش العدل و … را که از الفاظ و نمادهای خوب برای حرکت باطل خود سوءاستفاده می کنند، تطهیر نمود؟!

آقای روحانی! آیا همه مشاورین شما این گونه فکر می کنند؟ آیا خود شما نیز این گونه می اندیشید؟ یا این اظهارات هم ـ مثل حملات عجیب و با تاخیر ۴ ماهه به یک مستند دانشجویی ـ به طور حساب شده و برنامه ریزی شده برای انحراف افکار عمومی از اتفاقات اقتصادی این روزها و مذاکرات حساس هسته ای بیان شده است؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه