استقبال شفر از نورافکن در غیاب ملی‌پوشان +عکس

مدافع هافبک فصل گذشته استقلال که در لیگ بلژیک توپ می‌زند در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور پیدا کرد.

استقبال شفر از نورافکن در غیاب ملی‌پوشان +عکس

به گزارش هشت دی، تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه صنایع دفاع تهران برگزار شد.

* امید نورافکن مدافع هافبک فصل گذشته آبی‌پوشان به صورت سرزده در محل تمرین استقلال حضور پیدا کرد و مورد استقبال بازیکنان و کادر فنی آبی‌پوشان قرار گرفت. نورافکن با حضور در جمع استقلالی‌ها با آنها عکس یادگاری انداخت و سرمربی آبی‌پوشان هم ضمن خوشامدگویی به وی گفت استقلال خانه تو است و ما هم برایت آرزوی موفقیت می‌کنیم. همچنین نورافکن نیز ضمن تشکر از اعضای تیم استقلال برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

* ۶ بازیکن ملی‌پوش تیم استقلال (حسین حسینی، ووریا غفوری، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی و علی کریمی) در تمرین استقلال حضور نداشته و امروز خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کردند. همچنین بازیکنان خارجی استقلال نیز که به مرخصی رفته‌اند در محل تمرین آبی‌پوشان حضور نداشتند.

* در بخش اول بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس کار تاکتیکی انجام دادند. در بخش بعدی فوتبال درون‌تیمی در نیمی از زمین برگزار شد.

* میثم تیموری و محسن کریمی دو بازیکنی که دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارند، زیر نظر مربی بدنساز استقلال تمرینات اختصاصی انجام دادند.

* دروازه‌بانان تیم فوتبال استقلال امروز برای دقایقی از تمرین به بازی والیبال پرداخته که وینفرد شفر در اواسط این بازی در کنار آنها حضور پیدا کرده و به نوعی دست به توپ شد.

* در حاشیه تمرین امروز سرمربی تیم استقلال نکاتی را به بازیکنان جوان مثل رضا آذری منتقل کرد و از او خواست به هنگام صاحب توپ شدن بازیکنان کنار دستش را ببیند و با سرعت عمل بیشتری به آنها پاس بدهد.

تیم فوتبال استقلال روز ۲۲ شهریورماه در مسجدسلیمان به مصاف نفت خواهد رفت.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه