نامداری: ترکیب استقلال در اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی مشخص نمی‌شود

مربی تیم استقلال گفت: دروازه‌بان‌های استقلال آن‌قدر برای تیم‌شان توپ گرفته‌اند که یک اشتباه دلیلی بر این‌همه انتقاد نیست.

نامداری: ترکیب استقلال در اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی مشخص نمی‌شود

به گزارش ۸دی،اشکان نامداری در گفت‌وگو یی درباره علت شکست ۳ بر یک استقلال مقابل السد قطر در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: رقابت‌مان در هیچ چیز با السد مساوی نبود، از نظر امکانات و مالی با ما قابل قیاس نیستند. السد بازیکنانی با سطح بالا در اختیار داشت، اما دوست داشتیم در زمین خودمان این تیم را شکست دهیم. متأسفانه یک‌سری اشتباهات داشتیم و یک‌سری هم اتفاقات فوتبالی رقم خورد.

وی افزود: اگر دروازه‌بان السد اشتباه نمی‌کرد، شاید بازی طور دیگری می‌شد، وقتی دروازه‌بان جوان السد مرتکب آن اشتباه شد، بازیکنان برای اینکه به او دلداری بدهند، انرژی مضاعفی گذاشتند تا اشتباهش را جبران کنند. اگر گل توسط خودمان در اواخر نیمه اول یا ابتدای نیمه دوم زده می‌شد، شاید این نتیجه به دست نمی‌آمد. السدی‌ها خودشان فکر نمی‌کردند چنین نتیجه‌ای کسب کنند. امیدوارم در قطر بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه بگیریم.

مربی استقلال در واکنش به انتقاد پیشکسوتان به نحوه بازی آبی‌پوشان گفت: همیشه به پیشکسوتان احترام گزارده و صحبتی نکرده‌ام، اما یک بازی هیچ وقت دلیلی برای انتقاد کردن نیست. پیشکسوتان باید ببینند امید ابراهیمی، سرور جپاروف، سید مجید حسینی، تیام و داریوش شجاعیان کجا هستند؟ ما بازیکنان جداشده و مصدوم زیاد داشتیم و ۶۰،۷۰ درصد تیم تغییر کرده است. بهتر است اجازه دهند شفر کارش را انجام دهد.

نامداری در رابطه با انتقادهایی که به عملکرد مهدی رحمتی می‌شود، تصریح کرد: دروازه‌بان‌های ما آن‌قدر توپ گرفته‌اند که با یکی دو اشتباه نباید این‌همه هجمه ایجاد و حمله کنیم. در جام جهانی ۲۰۱۸ بهترین دروازه‌بان‌های دنیا اشتباه کردند. دروازه‌بانی که تصور می‌شد بهترین دروازه‌بان جام باشد، اشتباه کرد. یک اشتباه دلیلی بر این‌همه هجمه به یک نفر نیست، آن هم روزی که تیم ما خوب نبود. مردم ما تحت فشار روانی و مشکلات معیشتی هستند و در صفحات مجازی مانند اینستاگرام، خودشان را خالی کرده و هر چیزی که دل‌شان بخواهد، می‌گویند، این کار منصفانه نیست.

وی ادامه داد: پس از بازی با السد، ترجیح دادم صحبتی نکنم، چون همه شرایط تیم را می‌دانند. کسی که انتقاد می‌کند، شرایط تیم را می‌دانسته، اما فقط می‌خواهد انتقاد کند. هر کسی طرفدار استقلال است، می‌دانسته که در اردوی ترکیه چند بازیکن داشتیم. هر روز منتظر اضافه شدن تیام، جپاروف و حسینی بودیم. هر پروازی که وارد استانبول می‌شد، همه فکر می‌کردند این سه نفر وارد ترکیه شده‌اند. امید ابراهیمی زودتر تکلیفش مشخص شده بود که نمی‌ماند، ولی کادر مدیریتی قبلی باشگاه عنوان می‌کرد که این سه نفر به تمرینات می‌آیند، بنابراین، تکراری است که بخواهم در این باره صحبت کنم.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال در واکنش به اینکه گفته می‌شود رابطه شفر و سید حسین حسینی هم به‌خاطر اعتراضش به نیمکت‌نشینی خوب نیست، گفت: رابطه شفر و حسینی بد نیست. سرمربی تیم همه بازیکنانش را مانند پسر خود می‌داند. بچه آدم می‌تواند اشتباه کند و پدر خانواده وظیفه دارد راه درست را به او نشان دهد. رابطه شفر و حسینی، رابطه پدر و فرزندی است.

نامداری در خصوص بحث‌هایی که در مورد نیمکت‌نشینی مهدی رحمتی برای بازی با نفت مسجدسلیمان می‌شود، به تسنیم گفت: قبل از بازی بعدی مشخص می‌شود که چه‌کسی درون دروازه قرار می‌گیرد، نه از الآن. ارنج استقلال در اینستاگرام و در صفحات مجازی مشخص نمی‌شود، بلکه در تمرینات و روز قبل از بازی مشخص خواهد شد. هر کسی این حرف‌ها را زده که رحمتی در تهران می‌ماند و همراه تیم به مسجدسلیمان نمی‌رود، تخیلات خوبی داشته است.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه