“بیمه‌ها” مطالبات دانشگاه علوم پزشکی گیلان را پرداخت نمی‌کنند

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: مطالبات دانشگاه علوم پزشکی گیلان از سوی بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت پرداخت نشده است.

“بیمه‌ها” مطالبات دانشگاه علوم پزشکی گیلان را پرداخت نمی‌کنند

به گزارش ۸دی محمد‌تقی آشوبی صبح امروز در مراسم بزرگداشت کارمندان نمونه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجتماعات مرکز آموزشی درمانی پورسینا رشت اظهار داشت: غدیر به معنای ایستادن است و در شرایط کنونی باید به معنای این واقعه بزرگ توجه کرد.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی باید به معنای غدیر توجه کرد و جلوتر از ولایت فقیه حرکت نکرد افزود: در شرایط و تنگنای‌های موجود در جامعه باید در پشت ولایت فقیه شجاعانه ایستاد تا افرادی که از این غافله عقب مانده‌اند به به کاروان انقلاب برسند.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه این مراسم به منظور تقدیر و تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه علوم پزشکی برگزار شده است گفت: این پرسنل زحمتکش با تمامی تنگناهای موجود وظایف خود را به نحو احسنت انجام می‌دهند.

آشوبی با تاکید بر اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های استراتژی دانشگاه علوم پزشکی گیلان وضعیت این دانشگاه به طور حتم  مطلوب و شایسته‌ می‌شود خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌های طراحی شده برخی معوقات پرداختی کارکنان این دانشگاه پرداخت شده است.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان  با بیان اینکه تسریع در روند پرداختی‌ها به طور ویژه در این دانشگاه دنبال می‌شود خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حال حاضر مطالبات شهریور سال ۹۶ بیمه تامین اجتماعی را دریافت نکرده است.

وی با تاکید بر اینکه این‌دانشگاه از مهرماه سال ۹۶ مطالبات خود را در حوزه بیمه سلامت دریافت نکرده است خاطرنشان کرد: تلاش است با وجود تنگناهای موجود در این دانشگاه و شرایط موجود پرداخت مطالبات کارکنان به‌طور ویژه دنبال شود.

آشوبی با اشاره به اینکه با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به طور قطع شرایط بهتر می‌شود و دانشگاه علوم پزشکی وضعیت مطلوب‌تری از سال‌های گذشته چون سال ۹۱ دارد گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تلاش گسترده از تنگناها گذر می‌کند و این تلاش را در کارنامه خود دارد.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان  با تاکید بر اینکه به طور قطع دریافتی‌های کارکنان دانشگاه علوم پزشکی از گذشته کمتر نمی‌شود و با برنامه‌های طراحی شده نیز افزایش می‌یابد گفت: تلاش است با اقدامات مناسب خدمات مناسب‌تری را به مردم ارائه دهیم.

کارشناس و پژوهش‌گر حوزه مذهبی نیز در این مراسم با بیان اینکه حاجت و درخواست‌های مردم از مسئولان یک نعمت است و مسئولان نباید از این حاجات خسته شوند گفت: خدمت به مردم در جامعه اسلامی یک عنایت از سوی پروردگار است.

حجت‌الاسلام حسن گلمیرزاده با اشاره به اینکه طلب روزی حلال یک امر واحب است و پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید که زندگی و روزی حلال بر هر زن و مردی واجب است افزود: عبادت ۷۰ جزء دارد که کسب روزی حلال یکی از مهم‌ترین آنهاست.

وی با اشاره به اینکه از دیدگاه پیامبر اکرم(ص) تمامی فضایل و کمالات شخصیتی عالم در امام علی(ع) تجمیع شده است بیان کرد:  نام امام علی (ع) در قرآن کریم به نام و عنوان ایمان آماده است.

کارشناس و پژوهشگر حوزه مذهبی با بیان اینکه  خداوند لحظه به لحظه ناظر و شاهد به اعمال و کردار بندگان است خاطرنشان کرد: اگر بندگان خدا جایگاه ویژه و مفهوم واقعی غدیر را درک کنند به فهمی اکمل در رسیدن به سعادت دست‌ می‌یابند.

گلمیرزاده با تاکید بر اینکه در جامعه اسلامی نباید با مفسدین همراه بود و باید راه خود را از آنها جدا کرد تصریح کرد: دشمنان با واقعه غدیر و حضور امام علی(ع) در مسیر ادامه حکومت دینی ناامید و درمانده شدند.

به گزارش تسنیم، در پایان این مراسم از ۱۰۹ نفر از کارمندان نمونه دانشگاه علوم پزشکی گیلان تجلیل شد.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه