معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان:

لزوم آمادگی برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی/ هدف تبلیغات گسترده علیه اتباع عراقی ایجاد گسستگی بین ۲ کشور است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، گردهمایی اربعین حسینی را بزرگترین گردهمایی مذهبی جهان دانست و افزود : داشتن آمادگی لازم برای استقبال و خدمات رسانی مناسب به زائرین حسینی ضروری است .

لزوم آمادگی برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی/ هدف تبلیغات گسترده علیه اتباع عراقی ایجاد گسستگی بین ۲ کشور است

به گزارش ۸دی، علی اصغر جمشید نژاد پیش از ظهر امروز در چهارمین نشست ستاد اربعین حسینی در سالن شهید انصاری استانداری با اشاره به زائرین متعدد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)  از ملیت و کشورهای مختلف و  تبلیغات گسترده اخیر تنها بر علیه اتباع عراقی زائر حضرت ثامن الحجج (ع) اظهار کرد: از جمله دلایل بروز این رفتارها را می توان روابط حسنه زائرین دو کشور نام برد که دشمنان از طریق مختلف درصدد ایجاد گسستگی این ارتباط می باشند.

وی گردهمایی اربعین حسینی را بزرگترین گردهمایی مذهبی جهان دانست و افزود: حتی در مناسک واجب حج به لحاظ تعداد شاید شاهد حضور چنین جمعیت عظیمی نباشیم .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بر ضرورت رعایت قوانین کشور عراق تاکید کرد و بیان کرد: عراق کشوری با قوانین خاص خود است که در زمان حضور خود باید آن را رعایت کنیم .

علی اصغر جمشید نژاد با اشاره به مصادف شدن ایام اربعین حسینی با پایان فصل کشاورزی و احتمال افزایش حضور زائرین  در این گردهمایی گفت: باید آمادگی لازم برای استقبال و خدمات رسانی مناسب به زائرین انجام پذیرد.

وی بر لزوم توجه به مباحث فرهنگی و تبلیغی در ایام اربعین حسینی تاکید کرد و افزود : بسته های فرهنگی غنی به زبان های بین المللی تهیه و در هنگام استقبال از زائران به این عزیزان داده شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه