هویت جسد زن سوخته شفت، فاش شد

کارآگاهان آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان با فاش کردن هویت زن سوخته، قاتلان وی را نیز دستگیر کردند.

هویت جسد زن سوخته شفت، فاش شد

به گزارش ۸دی نیوز، در پانزدهم اسفند سال گذشته کشف جسد سوخته زنی حدوداً ۴۰ ساله در شهرستان شفت به پلیس آگاهی استان گزارش شد، کارآگاهان آگاهی با توجه به حساسیت موضوع در محل حاضر شده و در بررسی های خود هویت این زن را که بنا به اظهار پزشکی قانونی با یک رشته سیم خفه و بعد مورد اصابت چندین ضربه چاقو قرار گرفته بود، لیلا ۴۵ ساله اعلام کردند.

سرهنگ “فرهاد فلاح کریمی” رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان در خصوص جزئیات این خبر گفت: کارآگاهان آگاهی در تحقیقات خود بنا به اظهارات برادر متوفی  دریافتند که این زن جهت مراجعه به دندان پزشکی از خانه خود خارج و دیگر هیچ وقت به منزل باز نگشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه پیدا نشدن هیچ اثری از سرقت قاتل یا قاتلان کار را برای کارآگاهان مشکل می نمود، افزود: کارآگاهان با تحقیقات پلیسی سرانجام توانستند سرنخی از یکی از قاتلان این زن بدست آورده و وی را دستگیر نمایند.

فلاح کریمی هویت فرد دستگیر شده را  عباس ۳۱ ساله اعلام نموده و بیان داشت: متهم در اعترفات خود عنوان نموده که چون از قبل من و دوستم با این زن آشنایی داشتیم به انگیزه سرقت طلاهای  وی که بالغ بر ۵۰ میلیون ریال می شد،  او  را  سوار خودرو نموده و بعد از خفه کردن و زدن چند ضربه چاقو به وی، او را با گازوئیل به آتش کشیده و از ترس قبل از سرقت، صحنه جرم را ترک کردیم.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه همدست ۲۷ ساله این متهم نیز در اقدامی پلیسی دستگیر و به همدستی در قتل اعتراف کرد، بیان داشت:  متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه