نماینده انزلی در گفتگو با 8دی:

وزارت ارشاد در رابطه با شبهه افکنی برخی رسانه ها روشنگری کند/ این اخبار کذب خدشه ای در روابط ایران و عراق ایجاد نمی کند

نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه دستگاه گردشگری و وزارت ارشاد در رابطه با شبهه افکنی برخی رسانه ها روشنگری کنند، گفت: این اخبار کذب خدشه ای در روابط ایران و عراق ایجاد نمی کند.

وزارت ارشاد در رابطه با شبهه افکنی برخی رسانه ها روشنگری کند/ این اخبار کذب خدشه ای در روابط ایران و عراق ایجاد نمی کند

حسن خسته بند در گفت و گو با خبرنگار ۸دی درباره تحریک های قومی و مذهبی ۲ ملت ایران و عراق توسط برخی رسانه ها، اظهار کرد: متأسفانه اخباری نظیر این داریم که در رسانه ها منتشر و شبهه افکنی می شود و می تواند حذف توریست از کشور را به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه وزارت ارشاد و سازمان گردشگری باید در این رابطه اطلاع رسانی کند، افزود: این قضیه باید شفاف سازی شود و اگر شایعه است با شایعه سازان برخورد قانونی شود.

نماینده مردم انزلی در مجلس گفت: در مجموع این اخبار شبهه افکنی است و فضایی در مقابله با توریسم ایجاد می کند حال اگر خدای نکرده مورد خاصی هم پیش آمده دستگاه قضایی پیگیری کند.

خسته بند با بیان اینکه دستگاه گردشگری و وزارت ارشاد در این رابطه روشن گری کنند، تصریح کرد: اصل قضیه در مقابله با رونق گردشگری و حضور توریست ها از کشورهای همسایه و اسلامی است و این در حالی است که باید کاری کنیم گردشگران به سمت کشور ما بیشتر هدایت شوند.

 

** سفر گردشگران از کشورهای عربی به گیلان

وی ادامه داد: الان ما خیلی توریست و گردشگر از کشور های عربی در استان خودمان داریم که به شهرستان های گیلان مانند لاهیجان می آیند و اکثرا خانوادگی سفر می کنند.

خسته بند با تأکید بر اینکه چنین اخبارهای کذبی خدشه ای در روابط ایران و عراق ایجاد نخواهد کرد، اظهار کرد: این اتفاقات و اخبار در همه کشور ها اتفاق می افتد و ممکن است بخشی اتفاق افتاده یا صحت نداشته باشد ولی روابط ما با عراق سیاسی و مذهبی است و این اتفاقات خیلی تأثیرگذار نخواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه