امام جمعه رشت:

بازار کشور از عدم مدیریت صحیح آسیب دید/ یک مسئول باید سر از پا نشناخته در راستای خدمت به مردم بدود

امام جمعه رشت با بیان اینکه اگر قصد زندگی با رفاه و آسایش را دارید مسئولیت قبول نکنید، گفت: یک مسئول باید سر از پا نشناخته در راستای خدمت به مردم بدود.

بازار کشور از عدم مدیریت صحیح آسیب دید/ یک مسئول باید سر از پا نشناخته در راستای خدمت به مردم بدود

به گزارش خبرنگار هشت دی، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه اول نماز جمعه این هفته شهر رشت در مصلی امام خمینی(ره) با بیان اینکه ویژگی یک همسر خوب اصالت و نجابت خانواده است، اظهار کرد: اصالت خانواده برای دختر و پسر بسیار واجب است.

وی با بیان اینکه گاهی والدین از سر سوز دل با فرزند خود مخالفت می کنند، اذعان کرد: بسیاری از کسانی که به طلاق دچار می شوند، خانواده هایشان با ازدواجشان مخالف بودند.

امام جمعه رشت در ادامه ضمن قرائت بخشی از خطبه پیامبر(ص) در روز غدیر خم، گفت: این خطبه باید به سمع و نظر همه مردم به ویژه جوانان برسد.

وی در خطبه دوم نماز جمعه با تبریک ولادت امام موسی کاظم در روز ۲۰ ذی الحجه اظهار کرد: پنجشنبه ۱۵ شهریور مصادف با ۲۵ ذی الحجه روز خانواده نامگذاری شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در نشست با دولتمردان که در دو بخش اقتصاد مقاومتی و مسائل سیاسی مطرح شد، افزود: رهبر انقلاب فرمودند در مسئله بازار، مدیریت صحیح قرار نگرفت، دولت و بانک ها نباید بنگاه داری کنند و دولت باید در جریان بخشی های خصوصی حضور داشته باشند.

فلاحتی مسئولیت را نوعی جنون دانست و بیان کرد: اگر قصد زندگی با رفاه و آسایش را دارید مسئولیت قبول نکنید زیرا یک مسئول باید سر از پانشناخته در راستای خدمت به مردم بدود.

امام جمعه رشت با اشاره به سخن رهبر انقلاب که فرمودند دولت در جریان بخش های خصوصی باید حضور داشته باشد، افزود: همه ما می دانیم نه تنها برجام چیزی نداد بلکه تحریم های جدید را هم وارد کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه اروپایی ها یدک کش آمریکایی ها هستند، گفت: طبق گفته رهبرانقلاب باید از اروپایی ها قطع امید کرد و به همسایگانی که می خواهند با چیزی غیر از دلار با ما ارتباط برقرار کنند توجه کرد.

وی با بیان اینکه ملت ما همدلی کردند و این دیگران بودند که برای رأی و آرا دل این مردم را به درد آوردند، تصریح کرد: امیدواریم خداوند از آنان نگذرد و مسئولین ما را در راستای خدمت رسانی به مردم یاری کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمد
تا هفته قبل آبت الله مینوشتبد حال حجت الاسلام! دقت کنید این نوع نگاه اگر هم سهوی باشد هم حاشیه سازی میشود و مورد سوء استفاده عده ای ابن الوقت فرصت طلب قرار میگیرد. بلاشک ایشان از لحاظ علمی مصطلح در حوزه آیت الله هستند که الحمدلله تا امروز خود ایشان از اینگونه القاب فراری بوده اند.
محمد
۸ دی ممنون از اصلاحیه تون.
در حاشیه