تنها شهردار در جبران خسارات به شهروندان مسئول است

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی رشت با اشاره به موضوع شهردار منطقه یک رشت بیان کرد: شهردار برای رسیدگی به صدمات وارده به شهروندان نباید شهردار مناطق را در گیر کند و برابر قانون شهردار خود باید به محاکم برود.

تنها شهردار در جبران خسارات به شهروندان  مسئول است
به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز،محمد علی رفیعی نوده در صحن علنی شورا با اشاره به اینکه مسئول صدماتی که شهروندان در شهر می بینند، دایر حقوقی است،اظهار کرد: تذکری به دایره حقوقی داده شود که شما مسئول رسیدگی به شکایات شهروندان هستید و مدیران مناطق نباید در این زمینه پاسخگو باشند.
وی با اشاره به اینکه هر شهروندی که در چاله ای  می افتد نباید برای گرفتن غرامت به شهرداری بیاید،گفت: برای جلوگیری از این پرداخت های بی حساب و کتاب تذکر به شهردار داده شود تا چاله و چوله های را پر کند شهر را از نابسامانی خارج کند.
رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر رشت با اشاره به موضوع شهردار منطقه یک رشت وطلب غرامت شهروندی بیان کرد: شهردار برای رسیدگی به صدمات وارده به شهروندان نباید شهردار مناطق را در گیر کند و برابر قانون شهردار خود باید به محاکم برود.
مظفر نیکومنش نودهی نیز در این باره گفت: چنین خساراتی چنانچه فعل مربوطه به خود پیمانکاران و طرف‌های قراردادی شهرداری انتساب یابد؛ پرداخت خسارات  به پیمانکار مربوط است.

وی با بیان اینکه شهر باید در چارچوب قانون عمل کند گفت:پیمانکاران گاهی در اجرای پروژه ها مسائل را رعایت نمی کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
کارمنددایره حقوقی
از آقای رفیعی به عنوان مطلع بپرسید چه کسی با توجه به دسترسی به اطلاعات دایره حقوقی, اطلاعات پرونده رو به طرف حساب شهرداری داده!!!!!
مشفق
ما همه میدونیم شهر باید در چهارچوب قانون عمل کند خدایی خسته نشدید از بس[...]
در حاشیه