قایقرانان گیلانی مدال برنز بازی های های آسیایی را کسب کردند

دو ورزشکار شایسته گیلانی به همراه دو ملی پوش دیگر در رقابت های کایاک مردان رشته ۵۰۰ متر آبهای آرام به رقابت پرداختند.

قایقرانان گیلانی مدال برنز بازی های های آسیایی را کسب کردند

به گزارش ۸دی، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان اظهار داشت: علی آقامیرزایی و پیمان قویدل دو پارو زن شایسته گیلانی صبح امروز(پنجشنبه) در رقابت های قایقرانی کایاک مردان به همراه تیم چهارنفره ایران موفق به کسب مدال برنز این رقابت ها شدند.

سعید علیپور افزود: این دو ورزشکار شایسته گیلانی به همراه دو ملی پوش دیگر در رقابت های کایاک مردان رشته ۵۰۰ متر آبهای آرام، با تیم های ازبکستان ، ژاپن ، قزاقستان ، کره جنوبی ، اندونزی ، تایلند ، هندوستان و تاجیکستان به رقابت پرداختند.

وی بیان کرد: تیم قایقرانی کایاک مردان ایران که آقامیرزایی و قویدل از گیلان را در ترکیب خود داشت، در نهایت با ثبت زمان یک دقیقه و ۲۶ ثانیه و ۲۱۷ صدم ثانیه موفق به کسب رتبه سوم شد تا مدال برنز این رقابت ها را تصاحب کنند.

وی اضافه کرد: همچنین آتنا رئوفی دیگر قایقران گیلانی حاضر در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی صبح امروز(پنجشنبه) در رشته کانوی دونفره با سایر رقبای قدرتمند آسیایی به رقابت پرداختند که در نهایت مقام هفتم این دوره از بازی ها را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: به جز علی آقامیرزایی و پیمان قویدل که موفق به کسب مدال برنز بازی های آسیایی ۲۰۱۸در رشته قایقرانی شدند ، نازنین ملایی در رشته قایقرانی و محمد رهبری در رشته شمشیربازی از استان گیلان موفق به کسب مدال نقره بازی های آسیایی شده بودند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان یادآور شد: ۲۴ گیلانی در هیجدهمین دوره بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا حضور دارند که از این تعداد، ۱۲ ورزشکار در رشته های سپک تاکرا ، شمشیربازی و قایقرانی فعالیت می کنند.

در دوره گذشته بازی های آسیایی در کره جنوبی ۱۰ ورزشکار از استان گیلان حضور داشتند که در نهایت موفق به کسب یک مدال طلا، چهار مدال نقره و چهار مدال برنز شده بودند.
هیجدهمین دوره بازی های آسیایی که از روز ۲۷ مرداد ماه در کشور اندونزی آغاز شده ، تا روز ۱۱ شهریورماه با حضور ورزشکاران قاره کهن در رشته های ورزشی مختلف در این کشور ادامه می یاید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه