هشدار رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به آمریکایی ها:

توقف صادرات نفت از تنگه هرمز بهای سنگینی خواهد داشت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر شرایطی توسط دشمن ایجاد و از صادرات نفت ایران جلوگیری شود دشمن باید بهای سنگینی را برای خروج نفت از این منطقه بپردازد.

توقف صادرات نفت از تنگه هرمز بهای سنگینی خواهد داشت

به گزارش ۸دی، سردار محمد باقری در پایان نشست فرماندهان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارتش آمریکا و دیگر نیروهای بیگانه که در خاورمیانه حضور داشته و نیت هایی در سر دارند به خوبی می دانند اگر کوچکترین خطایی در منطقه انجام دهند بهای سنگینی برای آن خواهند پرداخت.

وی افزود: دشمن در این رویارویی هزینه زیاد و تلفات سنگینی خواهد داد و آنها به هیچ هدفی دست نخواهند یافت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکیدکرد: اگر دشمن روزی را بیاورد که نفت جمهوری اسلامی ایران از تنگه هرمز به هیچ وجه صادر نشود امنیتی برای دیگران هم وجود نخواهد داشت و نفت دیگری نیز از منطقه به بیرون صادر نخواهد شد.

باقری افزود: اگر در این شرایط نفتی هم بخواهد از منطقه خارج شود باید بهای سنگینی را برای آن بپردازند و این حرف نهایی جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه به حضور ناوهای آمریکایی در خلیج فارس اشاره و تصریح کرد:حرکات نیروهای آمریکایی در خلیج فارس به دقت رصد می شود واگر اقدامی  خلاف حقوق بین الملل انجام دهند از این اقدام جلوگیری شده و به آنها تذکر داده می شود.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه