همه ارکان کشور برای حل مشکلات معیشتی مردم وظیفه دارند

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه همه ارکان کشور برای حل مشکلات معیشتی مردم وظیفه دارند، افزود: نقش اصلی برعهده دولت است. حجم اختیارات و امکاناتِ در اختیار دولت در عرصه اقتصاد بی‌بدیل است

همه ارکان کشور برای حل مشکلات معیشتی مردم وظیفه دارند

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در دیدار اعضای کمیسیون داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی و دغدغه معیشت بخشهای زیادی از مردم را دچار مشکل کرده است. بنده به عنوان خادم حضرت امام رضا علیه‌السلام بی‌واسطه با مردم ارتباط دارم و مشکلات آنها را لمس می‌کنم. شما نمایندگان محترم نیز در حوزه‌های انتخابیه خود از نزدیک شاهد گلایه‌های مردم هستید. مجلس و نمایندگان آن، واقعاً باید صدای مردم بوده و در عمل بدنبال تامین منافع آنها بدون ملاحظه هیچ حزب و جناحی باشند..

وی با اشاره به اینکه همه ارکان کشور برای حل مشکلات معیشتی مردم وظیفه دارند، افزود: نقش اصلی برعهده دولت است. حجم اختیارات و امکاناتِ در اختیار دولت در عرصه اقتصاد بی‌بدیل است. حتی عملکرد بخش خصوصی نیز تابعی از سیاستها و عملکرد دولت است. توقع مردم و فعالان اقتصادی از دولت، تدوین یک نقشه راه جامع و با ثبات است. چرا باید مردم هر روز شاهد تلاطم و آشفتگی در بازار باشند؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشریح رویکرد اقتصادی آستان قدس، افزود: توجه ویژه به سرمایه‌گذاری در بخشهایی همچون صنعت دارو است که منافع آن مستقیماً عائد مردم شود، در رئوس برنامه‌های ما قرار دارد.

 تولیت آستان قدس رضوی در پایان این دیدار گفت: خود را موظف به فراهم کردن امکانات سفر به مشهد مقدس برای همه عزیزانی کرده‌ایم که به علت محرومیت و نداشتن توان مالی تاکنون توفیق زیارت حرم مطهر رضوی را نیافته‌اند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه